Dan zijn we al met 4quote:
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...![]()
en er zijn toch blijkbaar bepaalde mensen die mij missen...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
In dat geval mis ik een stuk of 50 PM berichten van jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!![]()
Gaan wij wel eerst borrelen in 020quote:
De Balearen zijn het toch??quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is BELARUS een land ????
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaan wij wel eerst borrelen in 020![]()
Mijne is gehachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je met de slager rommelt... dan wordt je PM gehackt![]()
Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel, die gozer met dat hippe witte hoedje?!
Idd... en bij de 2de indruk maakt hij gehackt van jequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
BrianDie in het echt zo'n goede eerste indruk maakt
met een handdruk laat merken dat hij je al jaren kent
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |