Dan zijn we al met 4quote:
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...![]()
en er zijn toch blijkbaar bepaalde mensen die mij missen...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
In dat geval mis ik een stuk of 50 PM berichten van jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!![]()
Gaan wij wel eerst borrelen in 020quote:
De Balearen zijn het toch??quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is BELARUS een land ????
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaan wij wel eerst borrelen in 020![]()
Mijne is gehachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je met de slager rommelt... dan wordt je PM gehackt![]()
Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel, die gozer met dat hippe witte hoedje?!
Idd... en bij de 2de indruk maakt hij gehackt van jequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
BrianDie in het echt zo'n goede eerste indruk maakt
met een handdruk laat merken dat hij je al jaren kent
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, hij was niet voor iedereen te moeilijk![]()
Geeft niet hoor schatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik ben aan het veeldoenophetzelfdemoment)
Witte Bergen boeken...Lepels boeken...centrum van Mokum aan het bestuderen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik ben aan het veeldoenophetzelfdemoment)
Ohhhh ik ben bij cos 1403 dus ik heb nog ff te gaan. Thx voor je info.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Omdat er nogal een rel uitbrak nadat Jaap een ei kapotsloeg boven het hoofd van Judith.
Judith ging uit dr dak (wat mij betreft volledig terecht) en vervolgens ging zo ongeveer iedereen uit z'n dak, en ik gok dat de redactie het risico van een live escalatie niet wilde lopen
Ze kunnen zich kennelijk niet weer permitteren dat er een actie ontstaat zoals na de uitzetting van Huub omdat hij de stoel van Nathanael geraakt had, en er dus iemand terugkomt of mag blijven omdat de streamers het allemaal wel gezien hebben....... "Ik zat er naaaaaast"
Okee dan snap ik het. Moet het natuurlijk hebben van de filmpjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Yep, dat filmpje eindigt in de eerste streamlock..... tijdje later was er weer even beeld en toen weer locked.
Terugsturen en kijken of je een hele doos vol krijgt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
Trek ik net een zak chips open. Zitten er allemaal vreemde kruidige chips tussen me naturel
Niet iedereen klaagt erover hè... er zijn ook mensen die kicken op dit soort plat vermaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
Ik hoor er alleen maar geklaag over. Snap niet dat talpa niks doet hieraan. Snappen ze niet dat ze klanten ook echt tevreden moeten houden?
Stuur wel de lege zak terug. Kijken wat ik er voor terug krijg inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Terugsturen en kijken of je een hele doos vol krijgt!![]()
Die lust ik ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stuur wel de lege zak terug. Kijken wat ik er voor terug krijg inderdaad.
This nog een vieze smaak ook: iets van ui ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |