... misschien mag je wel tegen Gert zijn palmboom staan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om niks aan te doen...
Staking?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
ze zijn hier overdag toch ook niet vooruit te branden![]()
... waarom?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
ze zijn hier overdag toch ook niet vooruit te branden![]()
... welkom... je bent weer onder de levenden...quote:
ik ben na 4 mei ook een niet streamer.......ik kijk wel de flimpjes op vol dan blijf ik toch nog een beetje op de hoogte. Voor zover ik het nu kan bekijken heb je nog niets gemist ja hooguit een hoop ergernisquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
Ik ben straks de enige niet-streamert...![]()
i am a survivor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
Ik ben straks de enige niet-streamert...![]()
Thnx... gedaan trouwens... maandag over een week (21 mei) kan ik m ophalen...... precies op tijd want m'n huidige is tot 22 mei geldigquote:
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maarquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maar
...ik heb zoiets van: soms kan een mens zichzelf verbazen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maar
Wrom?? Jij post hier toch ook?? Het lijkt me makkelijker om er gewoon een derde rij bij te makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Als Day wil mag ze mijn plekje hoor
Dat ik Brian-waves heb??quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...ik heb zoiets van: soms kan een mens zichzelf verbazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |