Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Nou of ze er op letten of niet maakt me vrij weinig uit, maar het feit is gewoon dat als ik niet in het bezit van een geldig rijbewijs ben dus feitelijk ook niet verzekerd ben...
En nou ben ik ook wel eens met de auto weg zonder dat ik m'n rijbewijs bij me heb, maar dan ligt het thuis en niet op het gemeentehuis, dus eigenlijk vind ik dat van een andere orde
Het adres hoeft overigens ook niet gewijzigd te worden bij een verhuizing... dan zou je met iedere verhuizing een vers rijbewijs moeten halen![]()
Wie wat waar waarom?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Rel lurken in ONZ...
Of SEX...
Of waar het topic nu dan uiteindelijk heen geschopt is.
I_Nicksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rel lurken in ONZ...
Of SEX...
Of waar het topic nu dan uiteindelijk heen geschopt is.
Nah, ik ben momenteel uitermate "quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Ik dacht al ff dat je in KPD zat![]()
Ik heb meestal het schijt aan al die regeltjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijk
Ik heb het bij m'n verhuizing (9 jaar geleden) nagevraagd, en toen werd gezegd dat het niet hoefde..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijk
Tisser aan de hand babe??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben momenteel uitermate ""
Dus ik denk, ik laat de SC'erts even met rust en doe lurken.
Als je erover wilt praten mag hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben momenteel uitermate ""
Dus ik denk, ik laat de SC'erts even met rust en doe lurken.
Toch wel apart. Die agent was er heel stellig in dat dat wel moest. Heb het overigens niet gedaan omdat dat adres maar tijdelijk was. Maar tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het bij m'n verhuizing (9 jaar geleden) nagevraagd, en toen werd gezegd dat het niet hoefde..
De enige keer dat ik m'n rijbewijs overigens aan een agent moest laten zien was 3 weken geleden, en die adviseerde me zsm m'n rijbewijs te verlengen omdat het soms langer duurt dan 5 werkdagen.
Dat ik bij mij om de hoek aangehouden werd en hij aan de autopapieren ook kon zien dat ik om de hoek woonde was geen reden om mij te wijzen op het feit dat ik een rijbewijs had wat qua adres al meer dan een jaar (tenaamstelling auto) niet meer klopte...
Bron: http://www.eemnes.nl/php/loket.php?id=129quote:Indien u na afgifte van uw (nieuwe) rijbewijs gaat verhuizen, hoeft u uw adreswijziging niet op het rijbewijs te laten veranderen. Zodra uw rijbewijs vernieuwd wordt, wordt automatisch het nieuwe adres opgenomen
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me lerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Maar... ik heb er even wat gemeentelijjke info bijgepakt...
De gemeente Eemnes leek me wel toepasselijk in dit subforum
[..]
Bron: http://www.eemnes.nl/php/loket.php?id=129
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me leren![]()
Heb het destijds gewoon op het gemeentehuis gevraagd toen ik me in kwam schrijven.. ik ging er namelijk vanuit dat het bij een verhuizing naar een andere gemeente wel nodig was voor het paspoort en rijbewijs maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me leren![]()
quote:
Hmm als je het zo stelt klink het wel heel logisch...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Heb het destijds gewoon op het gemeentehuis gevraagd toen ik me in kwam schrijven.. ik ging er namelijk vanuit dat het bij een verhuizing naar een andere gemeente wel nodig was voor het paspoort en rijbewijs maar dat bleek niet zo te zijn.
En eigenlijk is het ook overbodig want je SoFi-nummer BurgerServiceNummer staat er immers op
Dat is beter dan alles maar aannemen wat je gezegd wordt. Dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Ja dames... ik ben gewoon een regelneukerige controlfreak..... I Know
Het zijn identiteits- en rijvaardigheidsbewijzen hè... geen adreslabelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm als je het zo stelt klink het wel heel logisch...
Dat doe ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is beter dan alles maar aannemen wat je gezegd wordt. Dat blijkt wel weer![]()
Nee ik ook niet hoor maar wanneer een politieagent zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het ook gelovenquote:
Ja nou ja... Eeh...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Het zijn identiteits- en rijvaardigheidsbewijzen hè... geen adreslabels
Ik ga dan wel thuis enorm lopen foeteren en dingen nakijken, maar op dat moment sta ik met mijn mond vol tanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Ja dames... ik ben gewoon een regelneukerige controlfreak..... I Know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |