Serieus? Die band schat ik namelijk hoger in dan 65daysofstatic, in elk geval qua albumwerk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:27 schreef bartrid het volgende:
een zeer slecht voorprogramma (Asobi Seksu)
Ja, wat een vervelende band was dat Asobi Sexu zeg, dat rammelde aan alle kanten om het over het gejammer van die zangeres maar helemaal niet te hebben. Ik ken ze op plaat niet, maar naar aanleiding van deze performance laat ik ze helemaal links liggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Serieus? Die band schat ik namelijk hoger in dan 65daysofstatic, in elk geval qua albumwerk.
En ja, ik weet dat ik nu reageer op een post van een half jaar terug.![]()
Maar ik heb 65daysofstatic vorig jaar ook voor het eerst live gezien, en ik vond het eerlijk gezegd ook tegen vallen. Vooral als ze er electronische elementen in verwerken is het erg goed, en een nummer als 'Await Rescue' is is zelfs van heuse buitencategorie.![]()
Met name bij het nieuwere werk laten ze de beats achterwege, en houd je enkel één grote aaneenschakeling van overstuurde gitaarriffs over. De dynamiek van het electronischere werk is echter compleet weg, en het resultaat is eerder vermoeiend en saai dan echt tof.
Bij vlagen één van de tofste livebands die er is, maar veel langer dan een paar nummers kan het mij helaas niet boeien. En dat terwijl ik hun debuut-EP 'Stumble.Stop.Repeat' toentertijd echt helemaal heb grijsgedraaid.
Misschien moet je hun nieuwste EP; 'The Distant And Mechanised Glow Of Eastern European Dance Parties' eens proberen.. daar komen de beats weer aardig terug.. (gaat wel meer de techno kant op)quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Serieus? Die band schat ik namelijk hoger in dan 65daysofstatic, in elk geval qua albumwerk.
En ja, ik weet dat ik nu reageer op een post van een half jaar terug.![]()
Maar ik heb 65daysofstatic vorig jaar ook voor het eerst live gezien, en ik vond het eerlijk gezegd ook tegen vallen. Vooral als ze er electronische elementen in verwerken is het erg goed, en een nummer als 'Await Rescue' is is zelfs van heuse buitencategorie.![]()
Met name bij het nieuwere werk laten ze de beats achterwege, en houd je enkel één grote aaneenschakeling van overstuurde gitaarriffs over. De dynamiek van het electronischere werk is echter compleet weg, en het resultaat is eerder vermoeiend en saai dan echt tof.
Bij vlagen één van de tofste livebands die er is, maar veel langer dan een paar nummers kan het mij helaas niet boeien. En dat terwijl ik hun debuut-EP 'Stumble.Stop.Repeat' toentertijd echt helemaal heb grijsgedraaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |