abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:06:28 #26
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_58237685
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 01:27 schreef bartrid het volgende:
een zeer slecht voorprogramma (Asobi Seksu)
Serieus? Die band schat ik namelijk hoger in dan 65daysofstatic, in elk geval qua albumwerk.

En ja, ik weet dat ik nu reageer op een post van een half jaar terug.

Maar ik heb 65daysofstatic vorig jaar ook voor het eerst live gezien, en ik vond het eerlijk gezegd ook tegen vallen. Vooral als ze er electronische elementen in verwerken is het erg goed, en een nummer als 'Await Rescue' is is zelfs van heuse buitencategorie.
Met name bij het nieuwere werk laten ze de beats achterwege, en houd je enkel één grote aaneenschakeling van overstuurde gitaarriffs over. De dynamiek van het electronischere werk is echter compleet weg, en het resultaat is eerder vermoeiend en saai dan echt tof.

Bij vlagen één van de tofste livebands die er is, maar veel langer dan een paar nummers kan het mij helaas niet boeien. En dat terwijl ik hun debuut-EP 'Stumble.Stop.Repeat' toentertijd echt helemaal heb grijsgedraaid.
pi_58239419
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Serieus? Die band schat ik namelijk hoger in dan 65daysofstatic, in elk geval qua albumwerk.

Maar ik heb 65daysofstatic vorig jaar ook voor het eerst live gezien, en ik vond het eerlijk gezegd ook tegen vallen. Vooral als ze er electronische elementen in verwerken is het erg goed, en een nummer als 'Await Rescue' is is zelfs van heuse buitencategorie.
Met name bij het nieuwere werk laten ze de beats achterwege, en houd je enkel één grote aaneenschakeling van overstuurde gitaarriffs over. De dynamiek van het electronischere werk is echter compleet weg, en het resultaat is eerder vermoeiend en saai dan echt tof.

Bij vlagen één van de tofste livebands die er is, maar veel langer dan een paar nummers kan het mij helaas niet boeien. En dat terwijl ik hun debuut-EP 'Stumble.Stop.Repeat' toentertijd echt helemaal heb grijsgedraaid.
Ja, wat een vervelende band was dat Asobi Sexu zeg, dat rammelde aan alle kanten om het over het gejammer van die zangeres maar helemaal niet te hebben. Ik ken ze op plaat niet, maar naar aanleiding van deze performance laat ik ze helemaal links liggen Je kon wel duidelijk merken dat ze een hoop aandacht in de Engelse pers hadden gekregen want bij 65daysofstatic was het een stuk leger....
Wat ik me er nog van kan herinneren was het minder goed dan de vorige keer dat ik ze gezien heb en die aaneenschakeling van overstuurde gitaarriffs kan ik me wel in vinden, ze klinken met electronica een stuk lekkerder.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 23 april 2008 @ 00:53:12 #28
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_58242502
Live zijn ze erg goed, op plaat kan het me op de één of andere manier niet echt boeien.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 23 april 2008 @ 20:48:48 #29
11502 nipeng
The last ride is free
pi_58263978
Ik heb ze moeten missen omdat ik op Roadburn was.
  donderdag 24 april 2008 @ 19:47:39 #30
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_58285633
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Misschien moet je hun nieuwste EP; 'The Distant And Mechanised Glow Of Eastern European Dance Parties' eens proberen.. daar komen de beats weer aardig terug.. (gaat wel meer de techno kant op)
Maar ik ben eigenlijk wel te spreken over deze sound
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')