Waar blijkt dat uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef TNA het volgende:
Voetgangers hebben ogen, fietsers hebben ogen, de situatie kan niet veel overzichtelijker, er gebeuren helemaal geen ongelukken
Nee. Maar ik zie hier helemaal geen risico op ongelukken. Ik bedoel, kom op, er is 1 grote doorgaande stoep, je moet wel een volslagen debiel zijn om hier een ongeluk te veroorzaken. Daarom vind ik die boetes ook zo'n zielige vertoning.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit?
En moeten er eerst ongelukken gebeuren voor de politie mag ingrijpen?
Uit een al eerder gelinkt artikel:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:32 schreef TNA het volgende:
Nee. Maar ik zie hier helemaal geen risico op ongelukken. Ik bedoel, kom op, er is 1 grote doorgaande stoep, je moet wel een volslagen debiel zijn om hier een ongeluk te veroorzaken. Daarom vind ik die boetes ook zo'n zielige vertoning.
Ik vind het gejank om boetes een zielige vertoning. Kleine moeite om even een ander route te nemen of om even af te stappen en dat stuk te lopen.quote:Omwonenden, wegwerkers en kinderen van de basisschool aan de Heyendaalseweg hadden last van de fietsers op het trottoir.
Hadden er last van. Ja. Agent, ik kan niet rustig naar mijn geraniums kijken, er fietsen steeds studenten langs. Ga eens een beetje relaxed met de regels om, zoals iemand hier eerder al postte. Ik fiets iedere dag 20 meter over de stoep richting het fietspad van mijn huis naar de straat, nou, er loopt weleens iemand voorbij. Verdien ik nu ook een boete? Dan mag je gelijk half Nederland op de bon slingeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uit een al eerder gelinkt artikel:
[..]
Ik vind het gejank om boetes een zielige vertoning. Kleine moeite om even een ander route te nemen of om even af te stappen en dat stuk te lopen.
Jij woont daar ook ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef TNA het volgende:
Hadden er last van. Ja. Agent, ik kan niet rustig naar mijn geraniums kijken, er fietsen steeds studenten langs..
Dat hebben ze al eerder gedaan, maar dat scheen niet te helpen. Dat is ook al eerder gepost maar dat lijk jij niet te willen zien...quote:Ga eens een beetje relaxed met de regels om, zoals iemand hier eerder al postte.
Volgens de politie staan er duidelijke borden dat fietsers af moet stappen daar. Als je die borden gewoon negeert, dan moet je ook niet janken dat je een boete krijgt.quote:Ik fiets iedere dag 20 meter over de stoep richting het fietspad van mijn huis naar de straat, nou, er loopt weleens iemand voorbij. Verdien ik nu ook een boete? Dan mag je gelijk half Nederland op de bon slingeren.
Nee, ik woon daar niet, maar ik kan me gewoon niet voorstellen waarover je te klagen hebt. En ik wil best alles zien, ik heb niet alle posts in dit topic gelezen, vandaar. Ach, natuurlijk klopt het officieel allemaal en mag je niet zeuren als er al een bord staat. Ik blijf het gewoon ontzettend flauw vinden. Dat is alles. Typische Nederlandse ambtenarij. Verder sta je geheel in je recht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij woont daar ook ofzo?
[..]
Dat hebben ze al eerder gedaan, maar dat scheen niet te helpen. Dat is ook al eerder gepost maar dat lijk jij niet te willen zien...
[..]
Volgens de politie staan er duidelijke borden dat fietsers af moet stappen daar. Als je die borden gewoon negeert, dan moet je ook niet janken dat je een boete krijgt.
Nouja typisch Nederlands gezeur misschien ook wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef TNA het volgende:
Nee, ik woon daar niet, maar ik kan me gewoon niet voorstellen waarover je te klagen hebt. En ik wil best alles zien, ik heb niet alle posts in dit topic gelezen, vandaar. Ach, natuurlijk klopt het officieel allemaal en mag je niet zeuren als er al een bord staat. Ik blijf het gewoon ontzettend flauw vinden. Dat is alles. Typische Nederlandse ambtenarij.
Ja, Nederlanders zeuren hoe dan ook. Natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nouja typisch Nederlands gezeur misschien ook wel.
Als er een ongeluk was gebeurd met een kind dat werd overreden door een fiets, dan zou er weer geklaagd worden dat de politie er niet tegen op zou treden...
De politie doet het dat wat dat betreft nooit goed....
Of misschien juist wel. Nu weet iedereen dat ze daar niet moeten fietsen en dat het een bon op kan leverenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef TNA het volgende:
Verder denk ik dat de politie deze controle nooit had uitgevoerd als ze hadden geweten wat een aandacht het had opgeleverd
Nee hoor, juist doorfietsen - wedden dat de politie niet meer durft te controleren?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of misschien juist wel. Nu weet iedereen dat ze daar niet moeten fietsen en dat het een bon op kan leveren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |