quote:Man onthoofdt moeder met cirkelzaag
Bron : Nieuws
Man onthoofdt moeder met cirkelzaag
(Novum/AP) - Een 32-jarige man uit Californië heeft zijn moeder (60) onthoofd met een cirkelzaag en gepoogd zijn eigen hoofd af te zagen. Hij overleed aan nekverwondingen. Dat heeft de politie woensdag gezegd. Een buurvrouw zei de zaag gehoord te hebben voordat ze een wandeling ging maken, maar dacht dat iemand in het huis aan het werk was. Als het een schot was geweest, had ze de politie gebeld, zei ze.
Het is onduidelijk waarom de zoon zijn gruwelijke daad beging. Volgens buren hadden hij en zijn moeder ruzie. De zoon zat een paar keer in de gevangenis, onder meer voor rijden onder invloed. Het drama had dinsdag plaats in de slaapkamer van de woning van de moeder in La Habra, zo'n dertig kilometer ten zuidoosten van Los Angeles.
Cirkelzaag dude.... Is wat anders dan een kettingzaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:08 schreef andre347 het volgende:
Wie gaat iets doen met een kettingzaag in huis, mensen die dat doen zijn niet aan het klussen![]()
Dat was dus dat andere bericht, ja het is nog vroegquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Cirkelzaag dude.... Is wat anders dan een kettingzaag.
Ja, dat vind jij. Er zijn ook mensen die het verborgen dragen van cirkelzagen als een absoluut Amerikaans Grondrecht zienquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat het zo makkelijk verkrijgen van cirkelzagen in de VS aan banden moet worden gelegd![]()
Zodra een geflipte koreaanse student 35 mensen in een half uurtje omlegt met een cirkelzaag had je misschien een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat het zo makkelijk verkrijgen van cirkelzagen in de VS aan banden moet worden gelegd![]()
Dat zie je verkeerd, het moet juist makkelijker worden, dan had z'n moeder ook een zaag gehad en zich kunnen verdedigenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook het eerste wat ik dacht.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat zie je verkeerd, het moet juist makkelijker worden, dan had z'n moeder ook een zaag gehad en zich kunnen verdedigen![]()
Ja, idd en je moet minimaal 21 zijn om een cirkelzaag te mogen bedienenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:18 schreef Isabeau het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |