is het echt F?quote:
Nou ja, ik denk dat je er wel last van je rug van krijgt. Als ze mooi rond zijn, is er niks mis meequote:
euhm..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hiermee stuur je een hoop jongetjes met rode wangetjes naar bed toe
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleindquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je er wel last van je rug van krijgt. Als ze mooi rond zijn, is er niks mis mee
quote:
ik ben inderdaad maar 1.63quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou/
Je was niet bijster groot toch..
Hmmm, das minder dan...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
*kin op grond hangt... en das heel wat bij een kerel van 1m85
jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm, das minder dan...![]()
Vervelend zelfs... Wel beter dat ze een verkleining ondergaan dan!![]()
een meisje die bij mij op het GLR zat, had ook cup F en die werden ook verkleind.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleind
maar ze zijn wel heel mooi rond enzo ja
Bij een kerel van 1m86 nog meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
*kin op grond hangt... en das heel wat bij een kerel van 1m85
En jullie ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een meisje die bij mij op het GLR zat, had ook cup F en die werden ook verkleind.
Naar DD.
was nog groot hoor, maar ze was er zooo verschrikkelijk blij mee dat ze dat gedaan had...
Doe dan maar foto's na de hulp!!quote:
Dat is wel mooi, heb je er minder last van en nog steeds mooie borsten. Naar welke cup gaan ze?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt, daarom worden ze over niet al te lange tijd ook verkleind
maar ze zijn wel heel mooi rond enzo ja
hahaha. dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:30 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar foto's na de hulp!!
Wellicht nog mooier!![]()
quote:
een volle c of kleine dquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, heb je er minder last van en nog steeds mooie borsten. Naar welke cup gaan ze?
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha. dat denk ik ook
maar ik ga ook wel voor en na foto's maken hoor, al is het maar voor mezelf
dank jequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine vrouwtjes (qua lengte) zijn
ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komen
Kijk, dat is proat!quote:
Ik durf het weer bijna niet te vragenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha. dat denk ik ook
maar ik ga ook wel voor en na foto's maken hoor, al is het maar voor mezelf
't is nogal wat...quote:
No sweat! Mijn vrouwtje is 1.68 m. Ik vind dat wel iets hebben dat je dan als 'grote' man (1.86 m) haar kunt beschermenquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf het weer bijna niet te vragen
[Mag ik ze ook zien?
Bij mij was het kwart over 4.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja mooi! Straks iets eerder dan gisteren naar bed. Het was bekant 3 uur voordat ik sliep
quote:
Ja hey, als iemand het graag wil laten zien, waarom zou ik dan niet kijken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier voel ik al reacties van de Koffiërs op komen
Massel OAquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
Maar dame en heeren, OA's wekker gaat over 5,5 uur weer, dus het is bedtijd!!![]()
![]()
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
Maar dame en heeren, OA's wekker gaat over 5,5 uur weer, dus het is bedtijd!!![]()
![]()
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is nogal wat...
Hoe sta je er tegenover, behalve dat het je eigen keus is geweest (neem ik aan?) ?
Eerlijk waar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ging ik al bijna weer op
mijn vriend is 1.96quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
No sweat! Mijn vrouwtje is 1.68 m. Ik vind dat wel iets hebben dat je dan als 'grote' man (1.86 m) haar kunt beschermen
Ja zeker weten. Moet een hele 'opluchting' zijn voor je. Hopen dat het allemaal goed komt en je er nóg mooier uitkomt dan je erin ging!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.
maar als je bedenkt dat ik al een paar jaar met rug en nek klachten en daardoor hoofdpijn rondloop, kun je je vast wel voorstellen hoe ik er naar uitkijk
slaap lekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef OA het volgende:
![]()
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kostquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Moet een hele 'opluchting' zijn voor je. Hopen dat het allemaal goed komt en je er nóg mooier uitkomt dan je erin ging!
13 in een dozijn meisjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kost
en zo mooi ben ik niet hoor, gewoon een 13 in een dozijn meisje
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het op zich best wel eng, want ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus dat is sowieso al helemaal nieuw, en ik ben ook best wel bang voor de littekens, aangezien ik echt een extreem lichte huid heb.
maar als je bedenkt dat ik al een paar jaar met rug en nek klachten en daardoor hoofdpijn rondloop, kun je je vast wel voorstellen hoe ik er naar uitkijk
Dat zijn leuke vooruitzichten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut een opluchting. eindelijk toffe shirtjes en bloesjes en vrolijk ondergoed kopen dat niet gelijk een vermogen kost
en zo mooi ben ik niet hoor, gewoon een 13 in een dozijn meisje
Nou zeg dat!quote:
Ze kunnen veel tegenwoordig, heel veel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.
jouw lengte + cupmaat resulteert doorgaans wel in behoorlijke rugklachten idd
Maar littekens, ik neem aan dat ze aan de onderkant littekens maken? bij de grens tussen het eind van je borst zeg maar en de bovenbuik? Dan zal het het minst opvallen..
Ik kan je wel vertellen dat je 't bij m'n ma (die heeft een prothese) wel kan zien, maar de littekens zijn wel enorm goed weggetrokken... Als ze een bikini aanheeft heb je niet zoiets van: oh, daar zit echt een groot litteken....
Nou niet te verlegen doen he lieverdquote:
dat kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook the main reason waarom je dat zou doen.
jouw lengte + cupmaat resulteert doorgaans wel in behoorlijke rugklachten idd
Maar littekens, ik neem aan dat ze aan de onderkant littekens maken? bij de grens tussen het eind van je borst zeg maar en de bovenbuik? Dan zal het het minst opvallen..
Ik kan je wel vertellen dat je 't bij m'n ma (die heeft een prothese) wel kan zien, maar de littekens zijn wel enorm goed weggetrokken... Als ze een bikini aanheeft heb je niet zoiets van: oh, daar zit echt een groot litteken....
echt welquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn leuke vooruitzichten!
hahaha, is soms wat onhandig, maar oh zo lekker om tegen aan te kruipenquote:[..]
Nou zeg dat!
gelukkig wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig, heel veel!
hihiquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou niet te verlegen doen he lieverd
* Knuffel
Dan is het gunstig toch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt
een soort ankervormig litteken wordt het dan
en trouwens, wie moet dat nou zien? ik ben geen bikini-type, en topless is ook niks voor mij, dus behalve mijn moeder, vriend en eventueel een dokter hoeft niemand die littekens te zien
Vind mijn vrouwtje ook fijn jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
[..]
hahaha, is soms wat onhandig, maar oh zo lekker om tegen aan te kruipen
Vooral sommige verhalen achter de littekens zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
weer een puntje minder om je zorgen over te maken.
Ik zit ook goed onder de littekens, maar ja, ik ben dan ook een man
ik zit ook onder de littekens hoor, maar dat komt gewoon doordat ik een halve wilde benquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit ook onder de littekens hoor, maar dat komt gewoon doordat ik een halve wilde ben
Ik heb er 4 van een operatie.. maar die zie je bijna niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het gunstig toch.
Friet erik, FRIETquote:
Ik heb 1 litteken waaardoor mensen me vaak uitmaken voor emoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er 4 van een operatie.. maar die zie je bijna niet meer
Das vervelendquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 litteken waaardoor mensen me vaak uitmaken voor emo
Daar komt het absoluut niet door, ben dan ook geen emo, maar het is écht lelijk gehecht....
k heb nog steeds weinig tot geen gevoel in een stuk van m'n hand, het zou binnen een jaar goedkomen, ben inmiddels 4 jaar verder
Maar ach, 't is niet anders
emoquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar komt het absoluut niet door, ben dan ook geen emo, maar het is écht lelijk gehecht....
k heb nog steeds weinig tot geen gevoel in een stuk van m'n hand, het zou binnen een jaar goedkomen, ben inmiddels 4 jaar verder
das best lulligquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Frietjes, lieve Muckie, FRIETJESquote:
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vervelend
Nu na zes jaar zijn die van mij bijna niet meer te zien
zijn 128-hand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral als je weet welke hand
Waarom ben je nooit teruggegaan eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.
Maar nu ben ik steeds aan iedereen aan het uitleggen hoe het komt ;')
wat heeft die hand er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral als je weet welke hand
Hoe komt hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij zuur ja, vooral omdat me gegarandeerd werd dat het na een jaar helemaal goed zou komen en je er bijna niks van zou zien.
Maar nu ben ik steeds aan iedereen aan het uitleggen hoe het komt ;')
Omdat jij met rechts schrijft vriend, en tekent! (Niet geheel onverdienstelijk kan ik zeggen!)quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft die hand er nou weer mee te maken?
omdat me dat geld gaat kosten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit teruggegaan eigenlijk?
Nu ben ik heulemaal nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat me dat geld gaat kosten.
Verzekering dekt dit soort shit niet.
't was namelijk m'n eigen schuld dat het gebeurde, ik was zo lam als een gier
Mja, ik deed wel meer met rechts.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat jij met rechts schrijft vriend, en tekent! (Niet geheel onverdienstelijk kan ik zeggen!)
awwwwquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Frietjes, lieve Muckie, FRIETJES
Maar dat leer je wel als ik ze een keer voor je bak, met liefde
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.quote:
Ja echt? Die eerste 'behandeling' die je hebt ondergaan ook?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat me dat geld gaat kosten.
Verzekering dekt dit soort shit niet.
't was namelijk m'n eigen schuld dat het gebeurde, ik was zo lam als een gier
Ook een keer een meet doen buiten het weekendquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat 't wel zien @ een meet, en dan vertel ik het verhaal er wel bij.
Ik hoef niet bang te zijn dat te vergeten, want er wordt toch wel naar gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |