Ik ben al eens eerder gebeld en ook niet uigenodigd. Toen had ik meer vragen goed.. Ze trekken random een paar nummers uit de aanmeldingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef B.ertha het volgende:
Waarom niet? Ze bellen niet voor niks. Je bent iig nog niet bij voorbaat afgewezen
Ik hoop het ook maar zoals ik al zei: ik denk het nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
Aha. Nou, hoop dat je uitgekozen wordt, zijn wij je hulplijn
Stom he. Bij ons ging het dan ook gewoon door. Tenzij het al de hele dag regende. En wij maar kou lijden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Nesle het volgende:
&%*(#)#(*^$&( moest ik vandaag alweer in de stromende regen sporten![]()
![]()
gelukkig had ik mijn uber sexy regenjasje mee dus bleef ik nog een beetje fatsoenlijk droog.
en we gingen rugbyen, eigenlijk was het wel leuk maar al die modder![]()
Dat vraag ik me ook af. Even vragen want vrienden van mij zijn wel eens bij de opnames geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
lol.
Op wat voor moment in de week zijn de opnames eigenlijk.
Neen.quote:Is het live?
Hoezo, jullie waren toch buitenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Nesle het volgende:
En mijn leraar met zon triomfantelijk hoofd in regenpak + paraplu kijken. En we mochten ook geen geluid maken omdat de examenleerlingen in de gymzaal een proef examen maakten. Was heel gezellig dus
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Even vragen want vrienden van mij zijn wel eens bij de opnames geweest.
[..]
Neen.
Kun je geen vrij krijgen dan? Voor één keertje..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastig![]()
Even gebeld met een vriend. Het is doordeweeks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook best grappig om mee te doen, maar als de opnames op zaterdag zijn is dat een beetje lastig![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef B.ertha het volgende:
Ga maar afsluiten. Ff wat eten en dan verder leren..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Begin juli dan, is iedereen vrij. Nes ook geen school meer. Etc wil toch nietmaar dan maken we er iets van
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
B.! je staat op de FP
oh daar was je zelf al achter zie ik
Ah! En Yuri danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Etcetera het volgende:
FOK!kers zweten voor hun eindexamen
de laatste naam in het rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |