Wanneer kom je oppassen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sms'je
disclaimer
BTW: het is niet racistisch bedoeld, substitueer Turk met elke willekeurige andere bevolkingsgroep als je dit aanstootgevend vindt.
Nee manquote:
en hij heeft nu welgeteld 1 postquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Waarom heeft 'ie in hemelsnaam een username aangemaakt? Hij post nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee manDat is de username van die vriend die hier nog is.
![]()
Dank, ik kan alleenuit eigen ervaring spreken, en ja, dat is ze soms...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
hoi meneer eiwelkom bij de club
is soempie echt zo'n kluns trouwens
Ik heb deze dus gekocht...quote:
Hay Kas, hoe staat het leven in Delft tegenwoordig? Tijd niet gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef _meneer_ei_ het volgende:
Zal ik (de kloon... :-) mij anders even voorstellen:
Ik ben dus geen kloon en heb me bij Soempie even geregistreerd, meer niet.
Ik woon in Delft en ben alleen even op visite, en als je even niets te doen hebt, registreer je je maar op fok...
Ik werd door Soempie naar dit topic verwezen en zag Herr Ei, die ik al een tijd niet gesproken heb. Vandaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
zo..ze kruipen opeens uit alle hoeken en gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |