Wij gaan toch niet staken ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als iedereen besluit te staken. Dan zal het hier erg stil worden.![]()
Dat je een Amanda-kikkert als usericon hebt wil nog niet zeggen dat je je als zodanig moet laten gebruiken door (br)Ian.quote:
Ik heb er voorlopig nog geen goede reden voor.quote:
Staken ????? BSquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik heb er voorlopig nog geen goede reden voor.![]()
Principes..... Ik zeg: Ik heb ze niet.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
Ietwat vreemd dat iemand als Ian_Nick die zich over het algemeen vrij druk maakt over zijn hoeveelheid postings zou besluiten in staking te gaan.![]()
Kut.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
Ietwat vreemd dat iemand als Ian_Nick die zich over het algemeen vrij druk maakt over zijn hoeveelheid postings zou besluiten in staking te gaan.![]()
Stakers behoren zich toch ergens te melden of te gaan posten om de werkwilligen het leven zuur te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:36 schreef Eisenheim. het volgende:
ja hallo, da's alleen voor de stakers tochquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik vind het wel gezellig zo'n staking... wil er iemand soep?...
Doorbreek je de staking ?quote:
... voor stakers moet ik nog soep bewerkstelligen... duurt altijd wat langer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
ja hallo, da's alleen voor de stakers toch
Postings met alleen tekst in subscript tellen niet mee voor de statistieken!quote:
Dit IS het stakingtopicquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Postings met alleen tekst in subscript tellen niet mee voor de statistieken!![]()
edit: open dan ook een stakingstopic! snapte je die hint die ik eerder gaf nou niet?
Neehee, dit is de SlowChat, die toevallig [STAKING] als TT heeft.quote:
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...quote:
Als ik geen geld krijg van de penningmeestert; niemand reageert op onze eisen....quote:
Hoe kan ik je nou missen als je me pm-ed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan nogsteeds! Het ziet er alleen naar uit dat het nog even duurt voordat ze ons echt gaan missen...![]()
Maar ik kan toch niet een stakingtopic opengooien voor maar 3 mensen?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Neehee, dit is de SlowChat, die toevallig [STAKING] als TT heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |