ik heb geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?
Gronkjaer speelde meestal linksbuiten. In zijn twee seizoenen bij Ajax speelde eerst Babangida en later Laudrup op de rechtsbuitenpositie.quote:
mms://213.75.12.112/EREDIV04quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente-AZ kan ik nog wel zien, maar waarom Heerenveen-Ajax nou niet...
Wat een kansloze stelling. Ook al schrijf ik nu 10 uur per dag alleen maar met links, ik zal er nooit zo netjes mee kunnen schrijven als met rechts. En als ik 1 miljoen euro per maand bijgeschreven krijg zal het niet veel beter gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik bedoel die gasten staan van jongs af aan elke dag minstens 3 uur met een bal aan hun voeten. Dan moet je toch wel kunnen eisen dat een speler na 43534534543 uur met een bal aan je voeten een speler tweebenig is ook gezien het bedrag dat ze elke maand krijgen bijgeschreven.
Hij doet het alweer, toch bedankt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Open deze link in WMP:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV04+WebCast&stream=EREDIV04
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef Soul79 het volgende:
De rechtsbuitenpositie van Ajax lijkt wel een verdoemde plek sinds Finidi George.
Iedereen mislukt daar.
Maar je been tegen een bal houden zodat hij het doel in gaat moet je toch kunnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Wat een kansloze stelling. Ook al schrijf ik nu 10 uur per dag alleen maar met links, ik zal er nooit zo netjes mee kunnen schrijven als met rechts. En als ik 1 miljoen euro per maand bijgeschreven krijg zal het niet veel beter gaan.
Rechtsbuiten. Heeft 1 goed seizoen gedraait, dat was in het eerste jaar onder Olsen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?
;Dquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
Nou hattrick Alves!
Tijjani Babangida !quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Babangida (of hoe schrijf je dat) was toch ook niet slecht, of was dat een linksbuiten?
Je valt in herhaling, Loekje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef g4st het volgende:
De mul je moeder heeft een lul!
XTC werkt past na een uur ongeveerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze XTC lopen slikken in de rust?![]()
Wat een energie opeens..
Goede grap! Kom doe er nog eens een paar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:09 schreef g4st het volgende:
De mul je moeder heeft een lul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |