Haha, weet niet meer waarom, vakantie ofzo, maar godzijdank is dat toen helemaal aan me voorbijgegaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?
HOT DAMN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daniel de Ridder: sympathieke gozer, maar geen top al is zijn vriendin wel lekker
quote:
Oh, is het een vormcrisis?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..].
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.quote:
Dis is geen dip meer, maar een krater.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..]
.
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Nou, daar durf ik mijn hand nog wel voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is nog beter dan wat er bij jullie rond loopt, kan je nagaan![]()
Ik zei ook, vormcrisis.. Dipje is wat anders..quote:
Je bedoelt die speler die in de laatste minuut de winnende maakte tegen Feyenoord? Misschien komt hij erin ja.quote:
Ik hoop het...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Bij overall gelijkspel wint degene met de meeste uitdoelpunten; anders verlengen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Is het eigenlijk net als Europees dat uit goals 'dubbel' tellen?
Dat was zondag ook al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik word gek van Babel, een simpel balletje is al teveel gevraagd.
Ik dacht dat er dan gewoon wedstrijd 3 kwam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij overall gelijkspel wint degene met de meeste uitdoelpunten; anders verlengen.
Met nog maar 20 minuten spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Kenneth Perez komt er zo dadelijk in.
Valt deze opmerking in het schoenen-eet-topic te plaatsen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nou, daar durf ik mijn hand nog wel voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.
Waarom staat hij nooit in de basisquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Kenneth Perez komt er zo dadelijk in.
krampquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Blessure Alves.
hij speelt gewoon verder hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |