Hij wilt niet meer voetballen bij Ajax (heeft hij zelf gezegd)quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
De Mul heeft z'n beste tijd gehad. Die bakt er werkelijk niks van op rechts.
Dat wisten de spelers niet, en hebben het vlak voor de wedstrijd genomen... geen wonder dat ze na de rust pas losgaan danquote:
Bedroevend slecht.quote:
Teveel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Haal Babel er toch uit in godsnaam, hoeveel krediet heeft die jongen.
Er stond HTC op de pillen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
Hebben ze XTC lopen slikken in de rust?:D
Wat een energie opeens..
toch liever 1-1quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef Longmen het volgende:
1-0 is een goede uitgangspositie straks thuis hoor.
Niet in mijn perspectief...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef Longmen het volgende:
1-0 is een goede uitgangspositie straks thuis hoor.
De vraag is hoeveel krediet Arsenal heeftquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Haal Babel er toch uit in godsnaam, hoeveel krediet heeft die jongen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Skwish het volgende:
Waar blijft racist perez?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel krediet Arsenal heeft
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
ONZE TOEKOMSTIGE AJACIED HEEFT GESCOORD, KENNEDY BAKIRRRRRRR?!!!!![]()
woot dus het is 1-1 in enschede?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
ONZE TOEKOMSTIGE AJACIED HEEFT GESCOORD, KENNEDY BAKIRRRRRRR?!!!!![]()
Mijn gedachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Babel en Sneijder eruit halen voor Mitea en Perez.
* rompompom stemt voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Babel en Sneijder eruit halen voor Mitea en Perez.
Houd nou eens op met die zouteloze opmerkingen. Als je trolt, trol dan op een manier die nog enige intelligentie doet vermoeden.quote:
Daar is tenminste een uit goal gevallenquote:
Haha, weet niet meer waarom, vakantie ofzo, maar godzijdank is dat toen helemaal aan me voorbijgegaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gronkjær speelt bij Kopenhagen, ken je die club?
HOT DAMN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daniel de Ridder: sympathieke gozer, maar geen top al is zijn vriendin wel lekker
quote:
Oh, is het een vormcrisis?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..].
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.quote:
Dis is geen dip meer, maar een krater.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..]
.
Zei je ook "Heitinga![]()
![]()
" toen hij in een vormcrisis zat?
Nou, daar durf ik mijn hand nog wel voor in het vuur te steken dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is nog beter dan wat er bij jullie rond loopt, kan je nagaan![]()
Ik zei ook, vormcrisis.. Dipje is wat anders..quote:
Je bedoelt die speler die in de laatste minuut de winnende maakte tegen Feyenoord? Misschien komt hij erin ja.quote:
Ik hoop het...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Hij heeft meerdere malen namelijk wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Bij overall gelijkspel wint degene met de meeste uitdoelpunten; anders verlengen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Is het eigenlijk net als Europees dat uit goals 'dubbel' tellen?
Dat was zondag ook al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik word gek van Babel, een simpel balletje is al teveel gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |