Nou, als het op een paar verdiepingen gebeurt is het al gauw 10 seconde per liftritje, dat drie keer per dag en dan vijf dagen in de week -> 2,5 minuut verlorenquote:
Nee hoor, een paar verdiepingen loop ik wel, het gaat hier om af en toe naar de zevende verdieping, of meerdere malen per dag naar de vierde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is TS soms ook zo iemand die voor 1 verdieping al de lift neemt ipv de trap?
Er zit een aparte knop op om de deur te sluiten. Dan gaat 'ie echt wel sneller dicht dan als je gewoon wacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef frankey het volgende:
De deur blijft gewoon open voor een vaste tijd open, ongeacht hoe snel je op de knop kan drukken.
Het maakt dus geen enkel verschil of je snel of laat op de knop drukt.
Hij heeft het over de deur dicht knopquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef frankey het volgende:
De deur blijft gewoon open voor een vaste tijd open, ongeacht hoe snel je op de knop kan drukken.
Dat ligt aan de liftquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef frankey het volgende:
Ik denk dat ze dan wel zegt "en dat doet de deur dicht!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
En als er dan zoeen lekker wijf voor staat, ga je zo aan haar knoppen zitten.
En zij zo van: 'hee wat doe je nou"
Jij zo van: 'oh sorry! verkeerde knopjes, maar tjeh, je staat er ook voor he'
A: voor een keertje prima, maar heel irritant als je meerdere malen per dag naar een vrij hoge verdieping moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef Ici-Paris het volgende:
A: je kunt de trap nemen, dan had je hier ook niet te hoeven klagen
of
B: of je vraag ff netjes of die man/vrouw aan de kant wil
Hehe, ach, het gaat niet om de tijdwinst, maar het is soms wel een beetje irritantquote:
Ik ga stuk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
TS gaat liever zelf naar de knoppen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef vbmot het volgende:
Sowieso mensen die met hun lompe inferieure lijf precies op mijn pad lopen of in mijn weg staanGa verdomme voor mijn belangrijke voeten vandaan
![]()
Jij bent stom he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef TNA het volgende:
Sommige mensen staan in de lift voor de knoppen, waardoor ik niet bij het deurdichtknopje kan, waardoor de lift onnodig open blijft en ik kostbare seconden verlies.
Klacht: mensen die voor de knoppen staan als ik de deur dicht wil doen!
Goede kick!quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Meddo het volgende:
gisteren ook zo een mens, bleef met haar schoonmaakwagentje voor de ingang staan!! kon ik er niet in![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
En als er dan zoeen lekker wijf voor staat, ga je zo aan haar knoppen zitten.
En zij zo van: 'hee wat doe je nou"
Jij zo van: 'oh sorry! verkeerde knopjes, maar tjeh, je staat er ook voor he'
In de OP prefereer je ander wel dat het om je kostbare seconde gaat. Dus wat zeik je nu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe, ach, het gaat niet om de tijdwinst, maar het is soms wel een beetje irritantDank voor de aanmoediging
zo je hebt in het woordenboek een paar willekeurige moeilijk lijkende woorden opgezocht en er een zin van proberen te maken.quote:Op maandag 5 november 2007 01:10 schreef vbmot het volgende:
[..]
Heb je daar nou sinds mei op zitten broeden of werden je beperkte verstandelijke vermogens tot deze ridicule associatie geprikkeld toen je dezelfde letters in een andere volgorde op je rapport zag staan? In beide gevallen:![]()
Omdat iedereen dan de verdiepingen van anderen uit gaat zettenquote:Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
Waarom kun je in liften niet verdiepingen 'uit' zetten als je per ongeluk de verkeerde hebt ingedrukt, dat zou pas makkelijk zijn!
Dat is van hetzelfde niveau als alle verdiepingen indrukken. Ik denk dat het een goede innovatie zou zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 13:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan de verdiepingen van anderen uit gaat zetten
Wat heb je eraan om alle verdiepingen in te drukken? Dan ben je alleen anderen aan het pesten als je er zelf snel uit moet. Als je zelf van 0 naar 8 moet loont het wel om eventuele ingedrukte verdiepingen daartussen uit te zettenquote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde niveau als alle verdiepingen indrukken. Ik denk dat het een goede innovatie zou zijn.
De meeste mensen zullen dat niet doen, aangezien ze met diegenen die naar desbetreffende verdieping moet ook in de lift staatquote:Op maandag 5 november 2007 13:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om alle verdiepingen in te drukken? Dan ben je alleen anderen aan het pesten als je er zelf snel uit moet. Als je zelf van 0 naar 8 moet loont het wel om eventuele ingedrukte verdiepingen daartussen uit te zetten
Dan vergis je je in hoe sneaky liftbezoekers zijnquote:Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen dat niet doen, aangezien ze met diegenen die naar desbetreffende verdieping moet ook in de lift staat
Goeie opmerkingquote:Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef ScudRaket het volgende:
TS heeft wel gelijk dat liften meestal slimmer zijn dan de mensen die erin staan
Van wie is deze wake-up call danquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:11 schreef Meddo het volgende:
[..]
2007 belde, ze wilde niet gewekt worden
Ach lul toch niet, het valt toch onder werktijd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou, als het op een paar verdiepingen gebeurt is het al gauw 10 seconde per liftritje, dat drie keer per dag en dan vijf dagen in de week -> 2,5 minuut verloren
Wat een drama zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef TNA het volgende:
Sommige mensen staan in de lift voor de knoppen, waardoor ik niet bij het deurdichtknopje kan, waardoor de lift onnodig open blijft en ik kostbare seconden verlies.
echt schijtirritantquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik maak ook wel mee dat mensen in de lift stappen die op hun verdieping arriveert, zonder te checken of hij naar boven of naar beneden gaat, en vervolgens verbolgen zijn als de lift niet hun kant op gaat.![]()
Wel wel REUZE irritant is dat mensen opzettelijk de deur openhouden om anderen er ook in te laten.
quote:
1 2 | 1 eenheid, het zestigste deel van een minuut, zowel als tijdmaat als bij de graadverdeling (symbool s) |
Ingebouwde veiligheid voor bejaarden.quote:Op zondag 20 september 2009 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso is het onduidelijk waarom die deuren nog een poos open moeten blijven staan.
Zodra de sensor geen voorwerp meer tussen de deuren waarneemt kunnen die dingen gelijk wel dichtschuiven toch?
Maarja, aan de andere kant: dat knopje zit er niet voor niets.quote:Op zondag 20 september 2009 02:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wacht altijd. Gewoon chill, ipv helemaal moeite doen om op dat knopje te drukken.
Zelfs dan.... en bejaarde die (langzaam) de deuren gepasseerd is, is als de sensor niets meer zit, toch ook binnen cq. buiten. En kunnen de deuren ook direct dicht.quote:Op zondag 20 september 2009 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingebouwde veiligheid voor bejaarden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef TNA het volgende:
Klacht: mensen die voor de knoppen staan als ik de deur dicht wil doen!
...er kan nog iemand aan komen lopen die ook graag mee wil??quote:Op zondag 20 september 2009 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Sowieso is het onduidelijk waarom die deuren nog een poos open moeten blijven staan.
Zodra de sensor geen voorwerp meer tussen de deuren waarneemt kunnen die dingen gelijk wel dichtschuiven toch?
Dan heeft ie pech en moet ie wat harder lopen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
...er kan nog iemand aan komen lopen die ook graag mee wil??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |