Heb je MQ nog niet af?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dae en ik zijn keihard de WD aant pownen
Ah zoquote:Op maandag 14 mei 2007 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alts
Kmoet nog met al mijn acc aan main quest beginnen..
Con = lvl.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. welke stats moet ik pompen en welke skils moet ik hebben voor een soldier -> knight? (gewoon de standaard versie met zwaardje en schildje)
Guides op roseguru zijn altijd zo lekker vaag..
Bweu en ik had je nog wel gepm'edquote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Morianti het volgende:
grmbl ik kom niet op het forum , weet mn wachtwoord niet en opvragen lukt ook niet want krijg geen mail :s
Bwhehe leer spellen moronquote:KOS clans:
. Hemulit
. Vancuffalo
. xxAngelWingxx
. And some people from underestimated.
. And some people from hinder, KSérs.
And some others, cant come up with the name right now =)
hmm wij moeten ook ff een KOS lijst maken, en van wie is deze lijst?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bwhehe leer spellen moron(Cruxie van Bajams)
Die is van Cruxie dusquote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Morianti het volgende:
[..]
hmm wij moeten ook ff een KOS lijst maken, en van wie is deze lijst?
Ik zal er rond 8en wel even zijn!quote:Op maandag 14 mei 2007 08:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ben vanavond wel ff op Malfunction.
Iedereen die in de clan wil kan me dus vanavond toevoegen tussen 7 en 8 uur. Dan maak ik een rondje om iedereen te inviten. Ik ben weinig meer op de planeet Junon dus als het vanavond kan, graag.![]()
Toen we net begonnen was je na je jobchange ál je geld kwijt, zo werkt een economie nou altijd omdat jij wat later instapt ben je rijker dan wij toendertijd waren maar alles is ook duurder.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef IkWasHier het volgende:
Omg, 200k voor 2nd job!? Zoveel >.<" Alles in ROSE is duur, inclusief wat de spelers verkopen. Een simpel pakje is al gewoon 1mil, dan ben ik gelijk al m'n geld kwijt.
Heb dus net mijn eerste miljoen binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |