quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ook dat wel past
Bart past overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oehoeeeeeequote:
of je komt na het dartenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
prima, maar dan ben ik wel weer op tijd weg![]()
En ik heb ook slaapplekjes, nota bene bij SOL om het hoekje, je moet mij alleen even uit de kroeg komen plukken![]()
Ik mag bij jouw blijven tukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
En ik heb ook slaapplekjes, nota bene bij SOL om het hoekje, je moet mij alleen even uit de kroeg komen plukken![]()
quote:
Ik heb nu een slaapplek gevonden dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
Eerst wel, maar ik was 5x in die week ingepland. Dus ik had de zondag geschrapt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
oehoeeeeee
Moest jij zondag 29 april nou 's avonnds werken bij Kobus?
laat dronken binnenkomen zal geen probleem zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Ienepien het volgende:
lieverd dan :
a. mis ik het eten![]()
b. kom ik laat binnen![]()
c. ben ik al dronken![]()
En ik wil wel een beetje goede first impression achterlatn en dat gaat iets minder als ik dronken ben![]()
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bankquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb nu een slaapplek gevonden dus
Dan gaat het bij mij juist altijd beterquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:47 schreef Ienepien het volgende:
lieverd dan :
a. mis ik het eten![]()
b. kom ik laat binnen![]()
c. ben ik al dronken![]()
En ik wil wel een beetje goede first impression achterlatn en dat gaat iets minder als ik dronken ben![]()
Nou hehe weet ik eindelijk zeker dat jij mij niet bedient hebt toenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Eerst wel, maar ik was 5x in die week ingepland. Dus ik had de zondag geschrapt.
Nee AR pm't me net dat hij op de bank wil zodat jij naast mij kanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bank![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
laat dronken binnenkomen zal geen probleem zijn![]()
wat kunnen wij goed mannen delen hequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dus AA en AR kunnen mooi met zijn tweetjes in mijn bedje, dan slaap ik ook wel op de bank![]()
ah nee echt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee AR pm't me net dat hij op de bank wil zodat jij naast mij kan
Jij gaat bij Ienepien slapen, dat lijkt me geen opofferen of wel ?quote:
ja IK vind het prima hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik wil met AA in bed, niet alleen op de bank![]()
Kunnen we niet met ze 3en in bed danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik wil met AA in bed, niet alleen op de bank![]()
De naam is alleen wel steilloosquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat ik die stijlloos op ga zoeken. Alleen al om de naam lijkt die me wel puick!
Whehe, bepaalde Leiden-herinneringen komen bovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen we niet met ze 3en in bed dandesnoods stapelen
Dat weet jij helemaal niet..... Misschien is die foto wel van 20 jaar geleden en ben ik nu grijs en uitgezakt met een rot gebit en 20 katten....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij gaat bij Ienepien slapen, dat lijkt me geen opofferen of wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |