ga daar dan postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Haha, maar jouw motor rijdt toch niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Cageon het volgende:
Motoren, droge bochtige wegen en een lekker weertje
wat voor 1?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Haha, maar jouw motor rijdt toch niet?
met beetje geluk staat er deze week bij nachtdier ook een motor voor de deur
Pijnacker is hell on earthquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Ik ga vrijdagavond naar pijnacker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
Zo ontzettend echt niet en ik kan het weten want ik heb er 20 jaar gewoond!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Cudles het volgende:
Pijnacker is veel cooler
ben je ontslagen bij kobus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Pijnacker is hell on earthWoon ik net in Delft, waar krijg ik werk van 't uitzendbureau? In Pijnacker
![]()
Waarom in godsnaam??? Toch niet naar de Trucker he?quote:
ja de mijne is stuk ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Gaaf; quoi? Hier van de VHL rijden er geregeld een paar man samenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jah, da's de pest met de motor, onderhoud schiet toch redelijk op. Ik kan ook ieder jaar 2 of 3 banden, 2 of 4 remklauwen en een paar keer olie verversen. Tel daar nog wat filters enzo bij op en opeens ben je toch serieus aan 't sleutelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja de mijne is stuk ja...
er komt binnekort een nieuwe waarschijnlijk![]()
ff de verzekering afwachten![]()
Maar dan nog blijft mijn liefde voor de moto![]()
staat trouwens wel een motor van een vriend van me achter in de tuin die ik kan pakken.
Moet alleen wat blok-olie bij en dat gaan we maar meteen verversen. Dus daar kan ff niet op gereden worden![]()
Nee, tuurlijk niet. Die supermarkt in Pijnacker was in m'n preKobusperiodequote:
Waarom in Rotterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf; quoi? Hier van de VHL rijden er geregeld een paar man samen![]()
OT:Later als ik groot, volwassen en verstandig ben ga ik in Rotterdam wonen![]()
Nee ik ga naar de begrafenis van me studentenverenigingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam??? Toch niet naar de Trucker he?![]()
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.quote:
Zou ik ook doen als ik daar nog steeds zou wonenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
Haha, Pijnacker dude zit te huilen in een hoekje atm
Mmh ok, maar de rest is Rotterdam gewoon zwaar kut imhoquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.
Dat weet ik, ik woonde aan de andere kant van het spoor (hmmm klinkt toch anders....). De scouting en de hobbyclub zitten daar ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de begrafenis van me studentenverenigingOp de Notelaer (is een soort kampeerboerderij).
sleutelen is niet erg... zolang het geen moeten is en het het rijden belemmerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah, da's de pest met de motor, onderhoud schiet toch redelijk op. Ik kan ook ieder jaar 2 of 3 banden, 2 of 4 remklauwen en een paar keer olie verversen. Tel daar nog wat filters enzo bij op en opeens ben je toch serieus aan 't sleutelen![]()
Lieverd daar wil je toch niet dood gevonden worden ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Moderne stad; tof centrum, super uitgaan, niet zo pauperig (rond de kop van Zuid) als DH enz.
lol d8 alquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Die supermarkt in Pijnacker was in m'n preKobusperiode
Ja de vereniging is dood.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik woonde aan de andere kant van het spoor (hmmm klinkt toch anders....). De scouting en de hobbyclub zitten daar ook![]()
Begrafenis?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |