Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hovenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar die kapper... waar gaan jullie heen dan?
en wat kost het daar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hoven
Ik zou het niet weten, al een paar jaar niet meer geweest, maar rond de 15 euro dacht ikquote:
Ik ging daar ook altijd heen tot mijn vaste kapster wegging daar. Nu ga ik hier altijd benedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik al van jongs af aan naar Van Beek in de Hoven
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef mcDavid het volgende:
naja godver. Kan er niet gewoon iemand hier langskomen en zeggen: "die en die kapper in de buurt van het centrum is vet relaxt en kost 12 euro" ofzo. Zodat ik gerust gesteld ben?
Bij wie ging je altijd ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ging daar ook altijd heen tot mijn vaste kapster wegging daar. Nu ga ik hier altijd beneden
Dat deed mijn kapper in Hoevelaken laatst ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Stijlloos is wel prima, en is volgens mij 12 euro ( zonder wassen), met wassen is 18 maar je krijgt wel een hoofdmassage
geef David het nrquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef rashudo het volgende:
Ik heb een thuiskapper, das pas relaxed (en cheap).
Ken ik wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij LisetteDenk dat ze al zeker 6 jaar weg is hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik wel jaMaar die was idd al weg toen ik er nog woonde
(Naja niet in de kapperszaak dan
)
Het duurde wel lang zegquote:
dat kan ook wel wat vriendelijker zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|