abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:49:02 #1
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_49185400
Als fervent liefhebber van het EO juweelstuk 'de ochtenden', waar zelfs mensen met extreme keelkanker hun zegje mogen doen, werd klokslag 8 uur vanochtend het 8 uur journaal gestart.

Nou ben ik altijd redelijk blij met het feit dat Radio 1 een relatief uitgebreide (in vergelijking met andere radiostations) berichtgeving heeft, maar is het bij vlagen ongenuanceerd.
'Moslims kidnappen BBC reporter'.. Klinkt nogal stigmatiserend en getuigt van 0,0 nuance, en zo zijn er wel meer scenario's te noemen waarbij de berichtgeving op zijn minst vaag is.

Snap ook wel dat het 'Leger van de Islam' het geloof erbij haalt om een territoriaal conflict te beslechten, maar ik had van radio 1 wel wat meer verwacht dan zo'n bijster slecht nieuwsreport.

Klacht: Sinds wanneer is een beetje nuancering in het nieuws al teveel gevraagd?

En ja ik heb niets beters te doen, ik stel mij mateloos aan, ik knuffel elke allochtoon en boom minstens 10 minuten én ik masturbeer op archieffotos van capitulerende SS soldaten.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:52:07 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_49185520
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:49 schreef kadoter het volgende:
én ik masturbeer op archieffotos van capitulerende SS soldaten.
Mannen?

Lang leve mij! *O*
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:54:38 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49185618
De OP is van een veel te hoog niveau voor een klaagbaak topic.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:02:00 #4
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_49185932
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:52 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Mannen?

Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:05:03 #5
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49186074
wat hedden ze dan moeten zeggen?

het leger van de islam kidnap reporter?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:08:46 #6
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_49186239
Nou, het kost 1 seconde meer als je zegt Moslim-terroristen, niet iedere persoon is in staat om gelijk te concluderen dat die moslim dan logischerwijs een terrorist is. En je geeft moslim alleen maar een meer negatieve bijklank, ongeacht wat ik/jij/de nieuwsreporter er van vindt. Wat natuurlijk helemaal niet strookt met fatsoenlijke berichtgeving.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:13:19 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49186429
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:08 schreef kadoter het volgende:
Nou, het kost 1 seconde meer als je zegt Moslim-terroristen, niet iedere persoon is in staat om gelijk te concluderen dat die moslim dan logischerwijs een terrorist is. En je geeft moslim alleen maar een meer negatieve bijklank, ongeacht wat ik/jij/de nieuwsreporter er van vindt. Wat natuurlijk helemaal niet strookt met fatsoenlijke berichtgeving.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')