abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 1999 @ 00:33:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195017
Hier ff verder ander wordt ie te groot
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_195018
go ace!
go serge!
Go citroen, euh dat deed ie al...de berm in....

Waar zijn de teksten gebelven die om die bal heen zaten???????

en waar ging ruud met de bal heen

en waarom is er weer testbeeld?

I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 3 oktober 1999 @ 00:39:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195019
Nou als ze die ballen hebben ga ik ervan uit dat ze de teksten ook wel hebben, als het afgepakt zou zijn , zouden de ballen ook weg zijn denk ik.

zondag 3 oktober 1999 @ 00:41:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195020
He, en wat zei Hummie nou precies over vanmiddag, ik lees hele andere berichten?!?

zondag 3 oktober 1999 @ 00:43:00 #5
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195021
Hummie zei dus dat het medewerkers van Veronica waren vanmorgen... tja.. ik weet het niet hoor... van veronica komen ze toch niet via de schutting in de tuin?
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_195022
gaaf man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee ik denk dat dat verhaal van Hummie bull-shit was, maar who carez anyway?

zondag 3 oktober 1999 @ 00:49:00 #7
243 Serge
pi_195023
Ach maakt het uit.. was cool daar in het FFF gebouw...

zondag 3 oktober 1999 @ 01:02:00 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_195024
Jammerjammerjammer dat ik er niet bij kon zijn... Maarreh, goed gedaan jongens en meiden...
Stoere actie
V
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:02:00 #9
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_195025
Alweer drie tuinen en een testbeeld!

Even een ander onderwerp: Kan er geen limiet worden gesteld aan de te openen topics? Ik word echt ziek van het aantal topics met geen of 1 reactie. Misschien een idee om het een en ander een beetje centraal te houden? (Het is maar een suggestie)...

"Kutkip!"

pi_195026
Was idd geweldig in het FFF gebouw.

Hoop dat er wat van op TV komt, buiten dinsdag om....

zondag 3 oktober 1999 @ 01:34:00 #11
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195027
HEH mensen!...Ik krijg stellig het idee dat jullie ALLEMAAL van V zijn! Om Gaby nog even aan te halen. Eerst V afkraken om dat ze niet open zijn en NU doen jullie het zelfde!
Vin ik jammerrrrrrrr! Desondanks WERELDS dat de actie geslaagt is!

OPROEP VOOR TARAraboemdijee + Mirrorman:

Volgende week persoonlijke overhandiging van de TARAtellingen aan TARA! Jullie verwacht ik er zeker bij

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_195028
Gaaf dat het zo'n succes was.

Maareh... ik onderschrijf Gaby; eerst roept iedereen dat Veronica censureert en niet open is en nu doen de deelnemers aan de BB meeting hetzelfde!

Een gesprekje met Hummie en jullie gaan voor gaas...
Vin'k zonde.

En ik begrijp niet hoe mensen van het forum hier de boel kunnen verkloten? Als het iets met doorlullen te maken heeft (en dat kan haast niet anders, want wat zou het dan moeten zijn?), het is toch bekend dat hier mensen van Veronica komen? Kunnen die niets zeggen dan?

Voor de mensen die er NIET bij waren of bij konden zijn, komt het nogal raar over dat eerst Veronica zwaar kut was en het nu opeens gaaf was in het FFF gebouw. No offense, maar dat komt nogal lame over.

EN WE ZIJN ALLEMAAL ONWIJS NIEUWSGIERIG!

zondag 3 oktober 1999 @ 01:39:00 #13
243 Serge
pi_195029
Had je maar moeten komen.

pi_195030
IK zal het eens effe uitleggen:

Er gaat ma/di iets gebeuren waarbij wij de medewerking van o.a. V. voor nodig hebben, als wij hier alles gaan vertellen wordt de nu toegezegde medewerking stopgezet, dat willen we niet, dus moeten jullie geduld hebben

pi_195031
EN ALS HET NOU NOG NIET GOED IS KOM IK JE MET ME AUTO WEL FF OPZOEKEN JA!!!!!!!!!

VRAAG MAAR AAN DE REST WAT ER DAN GEBEURD!

pi_195032
Nou ja, zo werkt het dus.
Je mond houden voor een beetje publiciteit.

Dank je voor de extra uitleg Borisje, maar daar hebben we dus verder niet veel aan.

En Serge: ik heb me tot nu toe rot gelachen om je postings, maar deze vind ik echt SUPERflauw. Hoe had jij het gevonden als anderen waren gegaan, en jij niet, en je had het op deze manier teruggelezen?

Weather

P.S. jullie gaan zeker binnenkort een hummiefanclub oprichten?

zondag 3 oktober 1999 @ 01:45:00 #17
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195033
JaJoh Serge!...Had dan op m´n mail gereageerd! ik was volledig verkleed als TARA naar Almere afgereist, komleet met tieten!

Sonde!

pi_195034
Borisje, mij rijd je er echt niet uit hoor!
Tenzij je een Ferrari hebt
Anders ben ik altijd sneller.

pi_195035
he het heeft dus niks met publiciteit te maken!

we willen niet eens op tv, anders hadden we wel meer media meegenomen dan geen media (op die onverwachte revu-reporter na)

en Serges mailings zijn nog steeds leuk! En hij is er wel bijgeweest net als ik, dus is dat voorstel van je helemaal niet aan de orde en....heb nou gewoon een beetje geduld, dinsdag snap je het allemaal vast wel....

pi_195036
ik rijd mezelf er nog uit weathergirl....
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:48:00 #21
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195037
quote:
op 10-03-1999 om 01:35 AM schreef weathergirl het volgende:

Een gesprekje met Hummie en jullie gaan voor gaas...
Vin'k zonde.

Voor de mensen die er NIET bij waren of bij konden zijn, komt het nogal raar over dat eerst Veronica zwaar kut was en het nu opeens gaaf was in het FFF gebouw. No offense, maar dat komt nogal lame over.

Beste Weathergirl

Ik begrijp dat het zo kan overkomen, maar dat het in het FFF-gebouw "keigaaf" (quote Sabine) was, betekent nog niet dat Veronica niet meer kut is. De kritiek tegen Veronica blijft staan, maar hun reactie vanavond was sportief. Ach, één lichtpuntje in de duisternis maakt nog geen dag.....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:48:00 #22
243 Serge
pi_195038
Hoi Weathergirl,

Is niet naar bedoeld hoor dat we het nog niet zeggen. En zal inderdaad wel heel flauw overkomen. Maar is in dit stadium nog niet mogelijk. Als het 1 keer achter de rug is zal je begrijpen waarom en ga je er om lachen. En wellicht ook weer om mijn postings. ;-)

Het enige verschil is tussen V & Message Ballers is dat wij het uiteindelijk wel vertellen wat er is gebeurd. Zodra het allemaal geregeld is komt het hier als eerste te staan.

pi_195039
Okee okee, laat dan ook maar.

Alleen weet ik nu niet of ik maandag en dinsdag wel ga kijken? Ik heb namelijk errug lange tenen en daar is duidelijk op getrapt!

Nogmaals: vanuit ons perspectief (de mensen die niet zijn geweest) is het nogal lullig.

Maarja, ik zal er verder over ophouden en lees het na dinsdag wel op dit forum.

pi_195040
dank je voor je steun Serge!

(alternatieve signature: best hard, die paaltjes)

zondag 3 oktober 1999 @ 01:50:00 #25
243 Serge
pi_195041
En als je met Borisje gaat racen raad ik je aan om flink afstand te houden. Zeker in de bochten.

pi_195042
God jongens, een beetje erg triest zijn jullie wel, met even veel personality als de bewoners van Villa BB (lees: Mona)
Eerst wordt V. afgezeken, maar als Mevr. Hummie (Is ze niet bij Story ontslagen?? En zij is geloofwaardig??? Hahahahahahahaha)
haar lulverhaal op tafel legt, knikken jullie ja en amen? En dan op Fokzine een beetje geheimzinnig lopen doen over jullie nieuwe actie m.m.v. V. notabene. Schijnheilig hoor, doe dat voortaan op www.big-brother.nl
Saving the world in style...at least they say....
pi_195043
Enne... no hard feelings hoor!

Je kent het gezegde: Curiosity killed the cat. In dit geval: curiosity almost killed weathergirl!

En ik ben stiekem een beetje jaloers omdat ik er ook wel bij had willen zijn, maar net te laat was... (sssssst dat heb ik niet toegegeven hoor)

Weather

zondag 3 oktober 1999 @ 01:53:00 #28
243 Serge
pi_195044
Weathergirl: Je bent nieuwsgierig genoeg om het te gaan lezen ma/di wat er is gebeurd.

En NEE er komt geen hummie fanclub! Tenminste als het aan mij ligt niet hoor. Maurice zou er over denken denk ik, die vindt oudere vrouwen wel leuk.

pi_195045
ok bedankt!

het is allemaal onzin over dat rijden van mij, zie me signature

zondag 3 oktober 1999 @ 01:54:00 #30
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195046
Heb wel een pleistertje voor je tenen
Kijk maandag en dinsdag nou maar joh!!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  FOK!fossiel zondag 3 oktober 1999 @ 01:54:00 #31
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_195047
Sjiiiiiiiiitt, ik heb weer es wat gemist
Kon niet Geen vervoer ook als ik kon .. naja..

TELL ME MORE!!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_195048
he meneer de wreker (john steed) we zitten echt niet op jouw commentaar te wachten hoor!

als je geen geduld hebt dan heb je pech!

wil je het toch weten? bel Virtucon en reis terug in de tijd, kom naar de meeting en je weet het!

pi_195049
RemCow, even off topic: wereldse signature!
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:56:00 #34
243 Serge
pi_195050
Er is wel een volledige video opname gemaakt.
En een flinke foto reportage.

zondag 3 oktober 1999 @ 01:56:00 #35
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195051
quote:
op 10-03-1999 om 01:52 AM schreef John Steed het volgende:
God jongens, een beetje erg triest zijn jullie wel, met even veel personality als de bewoners van Villa BB (lees: Mona)
Eerst wordt V. afgezeken, maar als Mevr. Hummie (Is ze niet bij Story ontslagen?? En zij is geloofwaardig??? Hahahahahahahaha)
haar lulverhaal op tafel legt, knikken jullie ja en amen? En dan op Fokzine een beetje geheimzinnig lopen doen over jullie nieuwe actie m.m.v. V. notabene. Schijnheilig hoor, doe dat voortaan op www.big-brother.nl

Wie ben jij om ons zo te beoordelen?
Waarom voel ik me nu weer aangesproken?
Bah...

zondag 3 oktober 1999 @ 01:57:00 #36
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_195052
Het word nu wel erg triest bij de streams van Big Brother... Na een tuin, testbeeld etc... menen de mensen bij V. ook nog aan amateur-astronomie te moeten doen en gaan op 2 kanalen de lucht en maan doorgeven!
"Kutkip!"

zondag 3 oktober 1999 @ 01:57:00 #37
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195053
KUT!...Maandag en Dinsdag zit ik in het buitenland...Maar niet getreurt via een Laptoppie wil ik alles terug kunnen lezen!

Serge: Wil je aub deze topic dan ook in stand houden?

pi_195054
dat ben ik met weather eens remcow
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:58:00 #39
243 Serge
pi_195055
Ja laten we vooral gaan lopen zeiken op mekaar. Wou onderhand dat er niet over begonnen was.

Als je had willen weten wat er gaat gebeuren had je erbij moeten zijn , zo niet moet je ff geduld hebben.

pi_195056
een film euh...ja met hele foute beelden van na afloop ben ik bang...kan dat er uitgeknipt worden????
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:00:00 #41
243 Serge
pi_195057
Ik zal deze topic levend houden! no probs
anders helpen mn Fellow Message Ball Troopers mij wel.

pi_195058
Niet druk over maken Barbarella, John Steed voelt hetzelfde als de andere 'outsiders' (Zij Die Er Niet Bij Waren) maar verwoordt het gewoon met iets minder tact...

En laten we eerlijk zijn, jij wordt nu beoordeeld op dezelfde manier waarop wij de BB bewoners beoordelen!

Baretta/Letterman: ik zorg wel dat je het allemaal kunt volgen hoor!

zondag 3 oktober 1999 @ 02:00:00 #43
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195059
Serge, nee joh het is goed om te melden dat het een succes is geweest...Diegen die het te laat wist of niet kon (ikke ook:´() gewoon een beetje jaloe!..Zo is dat eerlijk of nie
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:01:00 #44
243 Serge
pi_195060
Ik ga een speciale gecensureerde versie voor je vader maken ok borisje?

pi_195061
He Boris Becker, ik geloof niet dat jij iets zinnigs te melden had, behalve over je nieuwe beste vriendin Hummie en als je niet tegen kritiek kan dan zit je hier verkeerd. Je voelt je toch wel errug aangesproken.
P.S. De tijdmachine bestaat niet hoor, keer maar terug naar je sprookjeswereld.
pi_195062
deze topic blijft, zeker tot na dinsdag!!!!!
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:02:00 #47
243 Serge
pi_195063
Hoe kwam het dan dat je niet mee kon weathergirl? Wist je het niet?

pi_195064
van humor heb je ook geen kaas gegeten he? mr. Steed?

Serge, laat maar, ik zorg wel dat ie die CD nooit vind....

zondag 3 oktober 1999 @ 02:03:00 #49
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195065
Steed....Kappuh juh!..Tis wel lachuh met Borisje ( en vele anderen). Ga jij maar lekker met je TARAplu spelen
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:03:00 #50
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195066
Je hebt gelijk Weather... kan er niets meer of minder van maken...

Enne Danny, in dat onderschrift onder Serge's
plaatje, kan ik me niet zo in vinden. Ben nogal jaloers aangelegd egaatje GRRRR

pi_195067
He Serge geen spijt hebben! Als er helemaal niets was teruggemeld over de meeting hadden we het helemaal kut gevonden... er zijn zo ongeveer 150 postings geweest van tevoren, dan kun je het niet maken om er helemaal niets over te vertellen.

En al die jaloerse mensen, dat zijn we na dinsdag wel weer vergeten hoor! (Ik hoop alleen dat jullie niet zelf in beeld komen, wanteh... je hebt zelf meegemaakt hoe snel hier op het forum mensen beoordeeld worden!)

pi_195068
hij is al weer vol, over naar deel 3
  zondag 3 oktober 1999 @ 02:06:00 #53
243 Serge
pi_195069

FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 02:07:00 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195070
Jongens als ik dit geweten had, was ik direct naar Almere afgereisd (wel een eind voor mij hoor)
Trouwens Letterman, wat bedoel je precies met het overhandigen van de TARA-lijst, wie wat waar hoe?????
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_195071
Oké, oké, Letterman, een beetje gelijk heb je wel, mijn welgemeende Engelse excuses aan Boris. Kom maar weer terug naar de BB-wereld en je hoeft niet een week met Mona in de douche opgesloten te worden. Maar ik blijf er bij dat Story-Hummie niet te vertrouwen is. En een beetje jaloers zijn wij (achterblijvers ) allemaal wel.
sorry, sorry, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')