abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49187740
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt tegen Niels, dat ze haar moeder aan de telefoon had vanuit Tunesie. Of dit een geintje is weet ik niet, maar ze zei : Privileges he.
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaald
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 15:45:58 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_49187845
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49187852
Er worden witte schermen in de tuin neer gezet om de rest van de tuin af te dekken.. Nicolaas zegt enigsinds geirriteerd 'En mijn uitzicht?? Ik zit hier om te genieten!!!!'
pi_49187908
Huub is net een pokerspeler.. Eerst heel lang dingen op een bepaalde manier doen zodat mensen denken dat ze een 'read' op je hebben, dan pas dingen anders doen.. Best slim
pi_49187970
tja dat denk ik gewoon (stom?) ..maar volgens mij wilden de febo haar wel erug graag erin hebben....en volgens natasia en brian kwam ze uit een klein flatje enz....het zou mij gewoon niet verbazen............
pi_49188009
Wortelkanaalbehandeling doet helemaal geen pijn.... alleen de kiespijn vooraf.
pi_49188061
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
en soms wat napijn...........
pi_49188086
de rat en tas zijn naar achter,worden ingelicht nu over de plannen voor vanavond die huub met ze heeft over de brief van de rat z,n moeder!! wat een klote streek maar weer, maar ja die rat moet winnen he
pi_49188101
Jaap is wel een gevalletje hypochonder zeg....
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 15:51:30 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_49188118
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen
― Mark Twain
pi_49188126
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef milk-shake het volgende:

[..]

ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bah
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
pi_49188158
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen
Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandeling
pi_49188228
Hahaha.. Jaap denkt dat hij wat in zijn hoofd heeft doordat zijn trommelvlies er door is.. Nu is hij bang om op één oor te slapen, misschien komt dat water wel bij zijn hersenen en gaat hij dood..
pi_49188278
mensen is er wat te zien voor jullie op de streams?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 15:54:48 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_49188285
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandeling
Het is een heel verhaal, ik PM het wel een keer.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:54:58 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49188293
Ik zet de streams aan en hoor Jaap: "Lijers. Fucking. Ik ga hier half dood"

Lol... Jaap weer aan de rol?
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:55:00 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49188295
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:

Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
Yep.
En daarbij komt ook dat je als streamer alles met argusogen gaat bekijken. Ook al is het niet gemanipuleerd, toch denk je het direct. Wat de lol er voor mij flink van af heeft gehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49188303
quote:

[..]

Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
Je hebt het heel goed in de gaten.. De macht van de media, ze kunnen alles aan de hand van muziekjes, goed knip en plakwerk en leuk commentaar over laten komen zoals ze zelf willen
pi_49188310
quote:

[..]

je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raar
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:55:27 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49188313
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Jaap denkt dat hij wat in zijn hoofd heeft doordat zijn trommelvlies er door is.. Nu is hij bang om op één oor te slapen, misschien komt dat water wel bij zijn hersenen en gaat hij dood..
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:55:52 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49188341
Lieke: "Laat je het me even weten.... als je doodgaat?"
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 15:56:08 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_49188358
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
mensen is er wat te zien voor jullie op de streams?
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:56:17 #223
175062 Lobasca
exorcist
pi_49188366
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

I've been there...
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:57:42 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49188442
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:

[..]

Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 15:57:52 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_49188449
Japio gaat de stukjes over Brainless niet plaatsen, omdat hij bang is dat er ruzie van komt. Kortom, teruggefloten.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')