Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Een vertrouwd beeld inmiddels.
[afbeelding]
OffTopic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahaha
Nico De dood zelve.......
Ja dat is hier bij mn werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Huub en MAnda naar "het Arsenaal".... iemand enig idee wat dat is?
Doe eens plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ja dat is hier bij mn werk
Heb ze net gezien, een collega van me staat nog met ze op de foto
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef dj_ko het volgende:
ok maar dan zal ik mn collega ff onherkenbaar maken
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Natasia nog een OW gekregen? Of gaat de regie weer alles negeren?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef dj_ko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is in het arsenaal
en nee mn collega wou niet op internet
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
Ah okay.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef dj_ko het volgende:
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren niet
maar wou hier ff stoer komen melden dat ik ze gezien had![]()
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpjequote:
ik zit hier niet voor jan hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpje.
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Brainless en Natasja moeten naar de FEBO. Ze hebben geen idee waarom.
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.
Hey, I've learned from the best en ook die kan af en toe een steekje laten vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bahquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |