De interieurtoko van Jan des Bouvrie, in NaardenVesting.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Huub en MAnda naar "het Arsenaal".... iemand enig idee wat dat is?
ik zag het te laat van jou, maar ik heb m'n post al veranderdquote:
De vieze flikker,flikkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij nu zo ver is om te gaan 'bonden' met Huub.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
De vieze flikker,flikker![]()
Krijg door die gek ook al last van ''Gilles de la Tourette''![]()
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
Rustig aan schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
misschien kun je een pilletje van die rat lenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.quote:
ga eens langs het strand lopen met een echte man!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Ik kan heel goed voor mezelf denken, dank je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ga eens langs het strand lopen met een echte man!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
De meubelzaak van Jan des Bouvriequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Huub en MAnda naar "het Arsenaal".... iemand enig idee wat dat is?
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten edittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeteren![]()
Had je maar gold member moeten worden.... Jaap is hier de hele dag aan het rellen en Amanda heeft al toegegeven dat ze er Brian van verdenkt misschien ook wel homoseksuele neigingen heeft omdat hij haar al een paar keer anal gepakt heeft....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef jacqjacq het volgende:
ot: heb tot vandaag de verleiding kunnen weerstaan om voor betaalde streams te gaan.
Ik was zo blij na 4 mei, eindelijk een legitieme manier om van mijn verslaving af te komen.
tot vanmiddag ik opeens 361 seconden aan de telefoon moest wachten (0900 nummer) en ik mijn verslaving weer voor 1 maand verlengd heb ....... zucht ..........
en nu to the point:
er gebeurt weinig zo overdag in DGK![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten editten![]()
Zit er doorheen en dan gebeuren dat soort dingen, dus voor het nog erger wordt![]()
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
Brainless verbergt zijn ceepees in het plafond![]()
Nu je het zo zegt, kan het natuurlijk ook zijn voorraadje pammetjes zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |