Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:09 schreef SiRojK het volgende:
je doet je best niet.. je weet zelf ook wel dat het schRijven is ipv schijfen (die F nog daar gelaten)
+1quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekken![]()
ik zou best wel even met Brainless lang het strand willen lopen...en dan even kopje onder en min of 5 met een hand! ...nu weet je wel wat ik ben denk ik hoop ik!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Even naar je profiel gekeken, maar daar staat niet dat je geslacht bent.
Indien vrouw![]()
Indien man![]()
Persoonlijk vind ik Eric veel meer de persoon om mee te gaan, maar goed Tien heeft weer eens besloten om Brian te verwennen, zonder enige inspraak van de andere miljonairs, dus een stemming!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet Amanda in godsnaam een man opmaken?
Bestaan er uberhaupt zulke wedstrijden ?!
DGK_REDACTIE moet Amanda beschermen tegen de praktijken die Brian gaat uitvoeren zonder camera als ze naar die opmaakwedstrijd gaan.
Belachelijk dat dat weer Brian moet zijn, laat ze iemand ander kiezen.
Wat of wie is T? Tilly?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
T: "Huub vanochtend, bij Tilly, als jij weg bent daarna Brian. Ik zeg, denk jij dat maar, dan blijf ik toch lekker zitten!"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
Tas: "Huub vanochtend, bij Tilly, als jij weg bent, daarna Brian. Ik zeg, denk jij dat maar, dan blijf ik toch lekker zitten!"
Nee joh!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef SiRojK het volgende:
Kost dat trouwens geld die SMS-jes naar 1010?
niet als je er 10 send dan is het voor NIKSquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef SiRojK het volgende:
Kost dat trouwens geld die SMS-jes naar 1010?
Maakt niet uit hoor, ik begreep het ff niet.quote:
Laten we mensen nou een keer accepteren zoals ze zijn! Okay, op de overdosis emoticons kan je iemand aanspreken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef SiRojK het volgende:
Ik zal mijn vraag even opnieuw stellen..
Wat kosten die sms-jes naar 1010?
Minimaal 60 cent, dus.quote:Deelnemen kan door de voornaam van de Miljonair te sms’en naar 1010 (¤ 0,60 per ontvangen bericht).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
Dat is toch een geintje van Suikeroom?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Joh ze pushen je om Jaap te stemmen dan kan je wat winnen. zie andere thread.
Jaap dus op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |