Bij aankomst stonden onze vrinden van de politie en randon al te wachten. De politie volgden we op de scanner en zo kwamen we er ook achter dat ze ALLES al wisten, tijden enz.. jammer, maar ja, toch met frisse moed zijn we naar het BB huis gegaan alwaar iedereen meteen begon te vuren. Veel ballen hebben t niet gehaald maar een aantal wel en het mooiste komt nog.
Wat schertst onze verbazing : Mevr. Hummie v.d.Tonnekreek (ofzoiets) kwam naar ons toe om te vragen of we op wilden houden. Dit liep uit in een zeer interessante en leuke discussie waarop H. ons BINNEN uitnodigde om een kopje koffie te komen drinken. Ook dit was zeer gezellig en zelfs onze (undercover) journalist van de Nieuwe Revu mocht mee naar binnen om wat plaatjes te schieten (komt in de uitgave van deze of volgende week)
Ook hebben we met het groepje en Hummie een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. om een heel leuk idee tot uitvoer te brengen, hierover meer in de Dinsdag uitzending van BB en de daarop volgende uitzendingen.
Kortom erg geslaagd en uiteraard ben ik een aantal dingen vergeten maar die zullen door de rest zeer zeker aangevuld worden vanavond, denk ik.
ik hoop alleen niet dat jullie vanochtend actief geweest zijn...i.v.m. al die geruchten of weten jullie hier nog wat meer van?
nogmaals het was zeer zeker een toffe meeting, en maybe volgen er meer.
Serge thnkx voor al het regelen etc.
"I was there"
Gegroet,
Lukas (The-Puck)
http://www.cama.nl/BigBro
Ik heb geracet (zonder grindbak)
Ik was ff bang na die geruchten van de actie van vanochtend, maar ik ben blij dat het net is verlopen allemaal! Ik wacht op de verhalen,
Hulde Aan De Dappere Strijders van Operatie Messageball
(En extra hulde aan commando-leider Serge!!)
Lukas
quote:
op 10-02-1999 om 11:17 PM schreef AcE het volgende:
Ook hebben we met het groepje en Hummie een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. om een heel leuk idee tot uitvoer te brengen, hierover meer in de Dinsdag uitzending van BB en de daarop volgende uitzendingen.
Lukas
PS we gaan niet op het forum over onze 2de actie vertellen, toch?!!!
[Dit bericht is gewijzigd door PuckStar (Datum 02 Oktober 1999).]
Hummie viel erg mee "live", natuurlijk om zichzelf in te dekken, maar dat ze al die moeite nam zo 's avonds vond ik TOP.
Bianca komt volgens haar dus echt niet van V. elke 2 personen in t huis hebben een EIGEN regisseur (lees:hulpverlener) waar ze het beste mee kunnen opschieten.
Ook zijn er erg veel acties om het huis (zoals wij) maar die waren niet leuk en vaak met veel ongein.
Er loopt ECHT WEL VEEL bewaking rond dus, met honden etc etc. Toen wij weer DOOR HET GROTE HEK naar buiten kwamen stonden er : 2 politeauto's, 1 politiemotor en 3 auto's van de firma RANDON (beveiliging) Heeeeeelloooooo
Ook de koffie was VERS
Er zijn minstens 2 mensen van BB per dag bezig met het "bekijken van internet"
Maandag wordt het pas echt leuk.......
Meer nieuws volgt snel
quote:
op 10-02-1999 om 11:43 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Beste ace,
volgens ons had je die grindbak niet zo hard nodig, enne.. dat verhaal kennen we nu wel. Maaar vanachter zag het er grappig uit.
Beste RuLeR IK reed voraan hoor dusse ik was t niet
quote:
op 10-02-1999 om 11:47 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
gaby: ...had je er maar bij moeten zijn.
Lukas
ja ja nu zijn jullie allemaal jaloers!!
Iedereen die mee was bedankt voor de leuke avond!
[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 02 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |