abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:17:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194955
Vanavond was het dan zo ver.... de BB-Meeting in Almere. De opkomst van zo'n 20 personen viel mij erg mee en dit groepje was dan ook erg gezellig.

Bij aankomst stonden onze vrinden van de politie en randon al te wachten. De politie volgden we op de scanner en zo kwamen we er ook achter dat ze ALLES al wisten, tijden enz.. jammer, maar ja, toch met frisse moed zijn we naar het BB huis gegaan alwaar iedereen meteen begon te vuren. Veel ballen hebben t niet gehaald maar een aantal wel en het mooiste komt nog.

Wat schertst onze verbazing : Mevr. Hummie v.d.Tonnekreek (ofzoiets) kwam naar ons toe om te vragen of we op wilden houden. Dit liep uit in een zeer interessante en leuke discussie waarop H. ons BINNEN uitnodigde om een kopje koffie te komen drinken. Ook dit was zeer gezellig en zelfs onze (undercover) journalist van de Nieuwe Revu mocht mee naar binnen om wat plaatjes te schieten (komt in de uitgave van deze of volgende week)

Ook hebben we met het groepje en Hummie een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. om een heel leuk idee tot uitvoer te brengen, hierover meer in de Dinsdag uitzending van BB en de daarop volgende uitzendingen.

Kortom erg geslaagd en uiteraard ben ik een aantal dingen vergeten maar die zullen door de rest zeer zeker aangevuld worden vanavond, denk ik.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_194956
Jongens van harte gefeliciteerd.....ik kan nu zeker niet wachten tot dinsdag....

ik hoop alleen niet dat jullie vanochtend actief geweest zijn...i.v.m. al die geruchten of weten jullie hier nog wat meer van?

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:23:00 #3
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194957
Hebben we nagevraagd bij Hummie, maar er was dus iets van het dak afgebroken en daarom zijn er mensen binnen geweest om de boel op te ruimen, dus er is niemand binnengedrongen

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:27:00 #4
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_194958
Heb net het hele verhaal gehoord van één van de mensen die aanwezig geweest is.
Schitterende actie !!!
Zeker ga die dappere dodo actie van vanmorgen heeft dit denk ik wel weer het een en ander goedgemaakt.
pi_194959
Het was zeker geslaagd!
1maal binnen kregen we dus een kop koffie, en Hummie had tijd om vragen te beantwoorden. 1 daarvan was ook of er zich een acteur bevind tussen de bewoners. Nou, met de hand op haar hart zei ze dat dat niet zo is. maar who's knows hehehe

nogmaals het was zeer zeker een toffe meeting, en maybe volgen er meer.

Serge thnkx voor al het regelen etc.

"I was there"

Gegroet,
Lukas (The-Puck)
http://www.cama.nl/BigBro

http://surf.to/BigBro

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:30:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194960
Ook uit de buurt Puckstar

Ik heb geracet (zonder grindbak)

Admin zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:37:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_194961
Shit, nu baal ik toch wel dat ik nee mee kon vandaag
Ik BAALDE al dat ik niet mee kon, maar nu helemaal..
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_194962
WOW!!!!
Wat onwijs leuk allemaal...tell me more, tell me more!

Ik was ff bang na die geruchten van de actie van vanochtend, maar ik ben blij dat het net is verlopen allemaal! Ik wacht op de verhalen,

Hulde Aan De Dappere Strijders van Operatie Messageball

(En extra hulde aan commando-leider Serge!!)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_194963
Veenendaal (precies tussen Arnhem en Utrecht)
ook geracedt. (doe ik altijd hehehe)
ik reed eerste stuk nog achter Serge aan.
waar zit jij precies?

Lukas

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:41:00 #10
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194964
In H'sum, dus eeeecht dichtbij, maar jij bent eeeecht HARD gegaan

pi_194965
Damn, echt kewl, jammer dat ik nie kon, maar echt gefeliciteerd
pi_194966
Beste ace,
volgens ons had je die grindbak niet zo hard nodig, enne.. dat verhaal kennen we nu wel. Maaar vanachter zag het er grappig uit.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_194967
quote:
op 10-02-1999 om 11:17 PM schreef AcE het volgende:
Ook hebben we met het groepje en Hummie een afspraak gemaakt voor Maandag a.s. om een heel leuk idee tot uitvoer te brengen, hierover meer in de Dinsdag uitzending van BB en de daarop volgende uitzendingen.

en jij gaat ons niet vertellen wat dat is??? nou ja is daar de fok site niet voor begonnen...no secrets man...nu ben je net als v (bijna)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_194968
Hey RuLeR
ook al thuis
oh enne het was die gozer (DIE ZO HARD ZAT TE PRATEN) die de weg afreed. en dus niet aCe
btw eh hopen dat ze vader dit niet leest LOL

Lukas

PS we gaan niet op het forum over onze 2de actie vertellen, toch?!!!

[Dit bericht is gewijzigd door PuckStar (Datum 02 Oktober 1999).]

pi_194969
gaby: ...had je er maar bij moeten zijn.

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:48:00 #16
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194970
Nou ok MEER:

Hummie viel erg mee "live", natuurlijk om zichzelf in te dekken, maar dat ze al die moeite nam zo 's avonds vond ik TOP.

Bianca komt volgens haar dus echt niet van V. elke 2 personen in t huis hebben een EIGEN regisseur (lees:hulpverlener) waar ze het beste mee kunnen opschieten.
Ook zijn er erg veel acties om het huis (zoals wij) maar die waren niet leuk en vaak met veel ongein.
Er loopt ECHT WEL VEEL bewaking rond dus, met honden etc etc. Toen wij weer DOOR HET GROTE HEK naar buiten kwamen stonden er : 2 politeauto's, 1 politiemotor en 3 auto's van de firma RANDON (beveiliging) Heeeeeelloooooo

Ook de koffie was VERS

Er zijn minstens 2 mensen van BB per dag bezig met het "bekijken van internet"

Maandag wordt het pas echt leuk.......

Meer nieuws volgt snel

pi_194971
sorry, sorry, sorry
het was natuurlijk b'je

zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:50:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194972
quote:
op 10-02-1999 om 11:43 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Beste ace,
volgens ons had je die grindbak niet zo hard nodig, enne.. dat verhaal kennen we nu wel. Maaar vanachter zag het er grappig uit.

Beste RuLeR IK reed voraan hoor dusse ik was t niet

pi_194973
quote:
op 10-02-1999 om 11:47 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
gaby: ...had je er maar bij moeten zijn.

onze danny heeft dit forum en site opgericht om roddels en nieuwtjes en blunders weer te geven..jullie zijn daar allemaal bij gekomen nu hebben jullie een nieuwtje en ga je het niet vertellen..vind ik gewoon tegen de ongeschreven wetten van deze site maar goed dat zal wel aan mij liggen..wel grapig om te zien hoe v en bb nu ineens heilig zijn...wat een kopje koffie met hummie niet al kan doen.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_194974
snelle reactie AcE! hehehe
rijd je ook zo snel?

Lukas

pi_194975
beste mensen ons bezoek aan Almere heeft ons toch wel een collectorsitem opgeleverd......nl. echte bb ballonnen

ja ja nu zijn jullie allemaal jaloers!!

pi_194976
Eindelijk thuis, na een geslaagde missie.
Wil hier even kwijt, dat ik het vanavond echt ontzettend leuk en spannend heb gevonden. Prettig dat alles zo goed verlopen is, ondanks dat ze ons al aan het opwachten waren. En echte BB-ballonnen als souvenir, wat willen we nog meer?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_194977
Beste BB bezoekers,

hebben jullie nog foto's gemaakt? Is misschien wel tof voor op FokZine....

pi_194978

Iedereen die mee was bedankt voor de leuke avond!

[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 02 Oktober 1999).]

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 23:58:00 #25
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194979
He die Gaby:
1. V. is NIET heilig
2. Hummie is nog steeds.......
3. Dit doen we niet uit vrije wil zo, maar er zijn geruchten dat iemand het VERKLOOT voor ons , serieuze FOKleden, en dus doen we deze actie ff via de mail zodat dit niet VERKLOOT kan worden. Zeker geen opzet en alvast excuses voor dit, enne zo GROOT is t nou ook weer niet hoor, trouwens het idee is terug te vinden in dit forum in de 1e 3 of 4 postings

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')