daarom herdenkt men ook alle slachtoffersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gozert het volgende:
[..]
Ik snap je redenering, maar die andere groepen waren geen 'collateral damage', maar werden ook stelselmatig uitgemoord door de Duitsers. Voor mij zijn alle slachtoffers even erg, maar als je de Joden zo massaal herdenkt, waarom die anderen dan niet? Het lijkt wel of die niet belangrijk genoeg waren. Dat is waar ik me aan stoor.
Geniet er dan maar van zolang het nog kan.quote:Wij leven op dit moment in een land waar de beschaving en techniek veel verder is dan jullie middeleeuwse geknoei.
Dit is mijn laatste post richting jouw, ik heb net je fotoboek gecheckt, en sorry discusseren met kleuters doe ik niet aan.quote:En foei! Ongelovig? Vinden je mama en papa dat wel goed?En de imam?
Stouterd!
Jij bent echt te dom voor woorden. Waarom durf je niet meer te discussiëren met een 'kleuter'? Ben je bang te verliezen? Ik zou ook bang worden als ik zulke enorme spelfouten zou maken zoals jij. En dan heb ik alleen de spelfouten er nog uitgehaald. Je hele zinsbouw slaat als een tang op een varken. Ik heb 3-jarige Chinezen beter Nederlands horen spreken. Leer eens fatsoenlijk Nederlands, dan mag je meepraten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
Dit is mijn laatste post richting jouw, ik heb net je fotoboek gecheckt, en sorry discusseren met kleuters doe ik niet aan.
![]()
Sicka ouwequote:waar de mocro's ons haten
Achterbuurten overgenomen door de Islam
en geen kwaad woord over de Imam
Die ons geen hand wil geven
maar ons wil laten beven
Het zijn de mocro's, ze leven van onze centen
Het zijn de moslims, ze komen hun geloof hier potloodventen
Het zijn de mocro's, ze willen niet integreren
Het zijn de moslims, ze mogen niet masturberen
Ze komen uit stoffige landen
en leggen vrijheid van meningsuiting aan banden
Elke keer als je iets probeert te zeggen
zweren ze op Allah dat ze je omleggen
Krijg het aan de stok met één marrokaan
dan krijg je gelijk de hele familie achter je aan
Altijd maar dat gezeur over discriminatie
we zijn heus niet allemaal nazi
Weiger een mocro een baan
en morgen ga je eraan
Lovergirls en loverboys
onze dochters slechts mocro-toys
Maarja ze willen ons wat maken
Als ze over ons praten
We geven al ons geld
en alsnog willen ze ons haten.[/
Mensen die hun verstand niet in hun reet hebben zittenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat jij zijn mening snapt, vind ik, eerlijk gezegd, eng. Of vind jij het normaal als ik met een vliegtuig een hoog gebouw in een moslimland kapotvlieg en dan zeg: "Ja, nu voelen die moslims ook eens hoe het is."
Op dat niveau redeneert Salah.
Ik kan begrijpen dat de goede moslims zich tekort gedaan voelen, ja. Ik kan begrijpen dat zij lijden onder de radicale medemoslims. Ik kan begrijpen dat bepaalde opmerkingen niet eerlijk zijn t.o.v. de moslims.
Dat snap ik allemaal. Maar, denkt Salah dat hij met deze polariserende teksten, want dat zijn het, de verstandhouding tussen moslims en autochtonen bevordert? Het enige wat er gebeurt is dat meer Marokkanen/Moslims/Kansloze Hangjeugd denkt dat het moet gaan lopen zeiken en ze worden opgejut. Hij mag een heel eind opflikkeren met zijn integratie moet van twee kanten komen. Erken eerst die holocaust maar eens, voed eerst die kuthangjeugd maar eens op, scheer eerst je baard maar eens, trek eerst maar gewone kleren aan, ga eerst maar werken voor je geld, wees eerst maar eens niet zo schijnzielig met je kutgeloof en de 'demonisatie' daarvan, distantieer je eerst maar eens van Mohammed Bokkenlul. Dan zijn we goede vriendjes.
Als ik nog een allochtoon hoor verzuchten dat dit een kankerland is dan kan hij een welgemeende 'Dan kanker je toch kankersnel naar je eigen kankerland op, kankeroen.' naar zijn kop geslingerd krijgen. Ja hoor, en dan is het 'discriminatie' en 'racisme' en vallen de linkse allochtonenknuffelaars over elkaar heen om een generaal pardon aan te bieden. Vind je het gek dat ze geen respect voor ons hebben. We zijn zwak en houden niet van onze oorsprong.
Knielen? Een kopstoot kan hij krijgen, de mutherfuckerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben een lafhartige slang en kom uit de woestijn. Ik ben hier gekomen om de wil van Allah aan jullie op te leggen. Kniel voor de grote Allah!
hij is een Fcuker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Turk? Algerijn? Je komt iig vrij radicaal over.
Ach beter als domme tering debielen die constant hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:42 schreef Fcuker het volgende:
Allemaal stoere jongens hierzo, die alle turken en marokkanen weg willen hebben vanuit hun Internet kamertje, en alleen buiten komen om te stemmen voor rechtspartijen
![]()
Hoi Hoi
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
Durf je het ook recht in mijn gezicht te zeggen SuperHarregarre?
Hetzelfde geldt voor Nawien, 1 of andere mislukker komt hier stoer praten, ga op je rijstplantages werken ofzo, achterlijke.
quote:Gezien het feit dat er nog geen fatsoenlijk argument van jouw tong af is komen rollen,
Zo makkelijk om uit de latere non-discussie een non-argument van mij te plukken. Als je nou gewoon al mijn posts en die van andere mensen leest, dan zul je genoeg goede argumenten tegen Salah Edin vinden. Probeer die dan te weerleggen. Je maakt je er op dit moment wel heel makkelijk vanaf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Hoezo hypocriet, dus je vindt argumenten zoals: Ga terug na je eigen land, wel fatsoenlijk?
En dan verwacht je van mij om te gaan discussieren met zulk soort types?
Als je geen daden bij je woorden kan voegen, moet je ook niet met zulke achterlijke argumenten komen.
Nee, jij begrijpt helemaal niks. Zoveel is mij nu wel duidelijk. Ik vraag meerdere malen om een normale argumentatie en je weet telkens weer met je gejengel over weet-ik-veel-wat te komen. Als je nu nog eens in dit topic reageert zonder enige inhoudelijke mededeling, negeer ik je.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw jij hoor praten begrijp ik waarom.
Ja en dat is zeker ook de reden dat ze in Marokko zelf, in Turkije, in Indonesie, in Egypte, in Saudi-Arabie, in Iran etc radicaliseren. Dat heeft vast nieeeeeets te maken met de natuur vd islam zelf, maar alles met eh... figuren zoals hij en Wilders en zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw hoor praten begrijp ik waarom.
Meerdere Wu-Tang leden zijn al jaren lid van de 5 percent network alleen heeft dat gene fuck met de jihad te maken, evenals dat Cilvaringz er geen ruk mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zou de WuTangClan weten dat 1 van hun leden een radicale teringjihadi is geworden? Ik kan me nog wat anti-islam raps herinneren na 11 september.
Eens even mailen
Salah zet gewoon de boel op scherp, hij is echt geen Jihadstrijderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo makkelijk om uit de latere non-discussie een non-argument van mij te plukken. Als je nou gewoon al mijn posts en die van andere mensen leest, dan zul je genoeg goede argumenten tegen Salah Edin vinden. Probeer die dan te weerleggen. Je maakt je er op dit moment wel heel makkelijk vanaf.
Ga trug naar je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw hoor praten begrijp ik waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |