Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
Salah heeft op veel punten gelijk. Maarja de meeste domme fokkertjes willen het maar niet begrijpen.
Die gast neemt het gestalte van van Gogh aan, om te laten zien hoe jullie nederlanders het zouden zien. Blijkbaar even slecht als moslims dus, als ik die reacties hierzo lees.
Zelf geen Nederlands paspoort?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
Salah heeft op veel punten gelijk. Maarja de meeste domme fokkertjes willen het maar niet begrijpen.
Die gast neemt het gestalte van van Gogh aan, om te laten zien hoe jullie nederlanders het zouden zien. Blijkbaar even slecht als moslims dus, als ik die reacties hierzo lees.
egnietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missen
Volgens mij wel ja, ik hoop dat ze je weer vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missen
Ja? Volgens mij begrijp je mijn boodschap niet met "jullie nederlanders" , maargoed als jij zo graag moeilijk doet, "autochtonen" .quote:
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat dat nou net het soort generalisatie is waar over geklaagd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij begrijp je mijn boodschap niet met "jullie nederlanders" , maargoed als jij zo graag moeilijk doet, "autochtonen" .
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Willewa het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar zijn cd die deze week is uitgekomen is erg fijn. En ga nou niet reageren met "waaat?! het land van is een kutnummer".. dan basseer je je mening dus op 1 nummer en das nogal narrowminded. het land van vind ik ook niet zo.. eerlijk gezegd had ik eerst ook zoiets van die Salah Edin is echt fucking wack. Maar na enkele keren opnieuw luisteren wordt t een erg lekkere plaat. Vooral opgeblazen met opgezwolle en op de straat met sticks, kempi, appa en winne zijn ziek!!
wat een grap. dus als er straks een nederlander die salah neerschiet en zijn keel doorsnijdt moet ik zeggen: "wat er gebeurt is, is heel erg, maar ja ik kan het wel begrijpen. iemand nog een biertje?!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
dat doe je toch ook?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een grap. dus als er straks een nederlander die salah neerschiet en zijn keel doorsnijdt moet ik zeggen: "wat er gebeurt is, is heel erg, maar ja ik kan het wel begrijpen. iemand nog een biertje?!"
neen. ik snap niet dat er ooit iemand vermoord wordt voor zijn of haar woorden.quote:
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. ik snap niet dat er ooit iemand vermoord wordt voor zijn of haar woorden.
zou jij het wel begrijpen? ook van de kant van de marokkanen die boos waren op de gemene woorden van die ene corpulente rookert?
Helaas bij links wat meer als bij rechtsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.
Theo van Gogh haalde zich de woede van veel mensen op zijn nek met zijn uitspreken en beledigingen...en Salah Edin doet nu het zelfde. Er zullen altijd gekken tussen lopen, aan beide kanten, die op een verkeerde manier 'wraak' zullen willen nemen...
Ik zou Mohammad B niet echt 'links' willen noemen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Helaas bij links wat meer als bij rechts
Juist het omgekeerde, een Nederlander die de holocaust zou ontkennen en moord uit de naam van 1 of andere god goed zou praten zou geen subsidie krijgen om een of andere videoclip te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
Als er een nederlander zn mening uit is het wel OK, maar als het een marokkaan is is het gelijk niet goed, stelletje internetgangsters. Blijf vooral stoer doen achter je pc![]()
![]()
Salah Edin![]()
![]()
dingdong fout, Theo van Gogh ontkende geen volkerenmoord en sprak moord niet goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
het is geen muziek, daarom juist, geef mij maar echte muzikanten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Willewa het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar zijn cd die deze week is uitgekomen is erg fijn. En ga nou niet reageren met "waaat?! het land van is een kutnummer".. dan basseer je je mening dus op 1 nummer en das nogal narrowminded. het land van vind ik ook niet zo.. eerlijk gezegd had ik eerst ook zoiets van die Salah Edin is echt fucking wack. Maar na enkele keren opnieuw luisteren wordt t een erg lekkere plaat. Vooral opgeblazen met opgezwolle en op de straat met sticks, kempi, appa en winne zijn ziek!!
Die radicale skinhead ziet hem eerder als een held gezien ze allebij de holocaust ontkennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.
Theo van Gogh haalde zich de woede van veel mensen op zijn nek met zijn uitspreken en beledigingen...en Salah Edin doet nu het zelfde. Er zullen altijd gekken tussen lopen, aan beide kanten, die op een verkeerde manier 'wraak' zullen willen nemen...
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
En dit meesterlijke stukje poëzie schudt jij zo even uit je mouw?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En dit meesterlijke stukje poëzie schudt jij zo even uit je mouw?
Misschien kun je er wel subsidie voor krijgen, net als Salah!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.Leuk geschreven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een videoclip bij maken en gewoon uitzenden![]()
Ik leef liever langer dan vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leuk geschreven...
Ook een videoclip bij maken en gewoon uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |