Welk boek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:38 schreef Lienekien het volgende:
(Ik ben nu bezig in Dalrymple en ik vind 't heel boeiend.)
Ik heb een paar jaar geleden een week voor twee schuren met kistkalfjes gezorgd. Het vlees smaakte me daarna niet minder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vroeger bij de boer een paar kalfjes die niet goed aten gevoed, en we kregen er uiteindelijk één mee voor in de diepvries. Zelfs mijn vader kon er geen hap van door zijn keel krijgen.
Ah. Ik ben wel benieuwd wat je ervan vindt als je het uit hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Life at the bottom.
Zou je je kat eten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef broer het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een week voor twee schuren met kistkalfjes gezorgd. Het vlees smaakte me daarna niet minder.
Nee, kat zou ik niet eten. Die van mezelf al helemaal niet. Maar als ik ooit naar Vietnam (geloof ik) zou gaan, zou ik wel hond proberen.quote:
Volgens mij heb ik uit alle flarden die ik her en der heb opgevangen al besloten dat ik de ideeën van Dalrymple niet 'de moeite waard' vind. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het, zoals Lienekien al zei, 'boeiend' kan zijn.quote:Drugs: de mythes en de leugens is ook erg de moeite waard.
Moedersquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft een aantal dingen gekocht voor me. Blinke vinken, tortilla's, diepvriespizza. En nog iets, maar dat ben ik vergeten.
Dat is wel zo'n beetje de samenvattingquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef Frollo het volgende:
Hé Lien, die Dalrymple hè. Ik ga 'm waarschijnlijk heus nog wel eens lezen, maar telkens als ik iets over hem of zijn theoriën hoor, denk ik: dat is toch allemaal allang bekend? Dat paupers de vrijheid van de sixties niet aankunnen en dat daarom nu alles naar de klote gaat, dat wisten we toch al?
Klopt deze gedachte, of komt hij nog wel met iets verrassends?
Wel lezen, het is leuk geschreven ondanks de knullige vertaling. En ik vond zijn ideeën wel verfrissend, het is niet zo eenvoudig als we het nu stellenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Ja, met zo'n instelling kan ik het boek net zo goed niet lezen.
Godzijdank.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Isabeau het volgende:
het is niet zo eenvoudig als we het nu stellen
Ben je gek!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:22 schreef Frollo het volgende:
Sorry Lien, ik wilde het echt niet voor je verpesten of zo.
Ik dacht alleen dat je al een eindje gevorderd was en dat ik dus niets nieuws vertelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |