Is daar een schommel, Gellius?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Gellius het volgende:
Het Parc Monceau van Amsterdam: 't Sarphatipark. In de flauwe bocht net voor het speeltuintje.
Pantoffels moeten aangedragen worden, Gellius. Zo en niet anders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef Gellius het volgende:
Zo ben ik ook wel. Met een boek bij de haard. Ik heb alleen geen haard. En geen pantoffels. Daar zou ik iets aan kunnen doen, natuurlijk.
Kijk maandag maar eens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof van wel. Waarschijnlijk zo'n onderhoudslicht geval met stalen buizen in plaats van de klassieke schommel met touwen. Maar je kan niet alles hebben.
Dan is er altijd wel een glijbaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:22 schreef Gellius het volgende:! Wat spannend! En als er nu eens geen schommel is?
Een glijbaan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:25 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat vind ik zielig in de stad.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Gellius het volgende:
Vandaal!
Als de mannen ergens mee bzig zijn, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef hummus het volgende:
Bij de mannen krijg ik altijd zo'n gerustgesteld gevoel.
Hopeloos ongeëmancipeerd, waarschijnlijk, maar als ik bijvoorbeeld midden in een verhuizing zit en ik vraag "hoe staat het met het laminaat" en ik krijg het antwoord "daar zijn de mannen mee bezig".. há, lekker.
Dat is fijn om te horen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:47 schreef JAM het volgende:
Ik ben juist klaar met mijn brief aan I_R. Ik print 'm morgen uit en dan gaat'ie op de post. Ik heb genoeg gespuugd, voor vanavond. Het enige wat ik jullie kan zeggen is dat ik vanavond aan de bar zat met een Canadees wiens vriendin glutenvrije, diepgevroren pizza's importeerde. Ik denk dan: 'Hoe kom je erop?' 'She can't eat gluten.', zei de Canadees. 'Yeah, yeah, figures.' 'Simple.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |