http://secondlife.com/quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef aightZz het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor Secondlife? Is het gratis? is het een spel? Waar is het te downloaden, ik wil ook een waagje doen, zeker na de post van Sanne.
Weet niets van de sims, maar ja dat kan dus wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
Ohw okay, lijkt me we lcool, ik ga het vanavond eventjes proberen, kan je ook in het spel neuken? hoe gaat dan? Is het net als de Sims?
Je moet je sexuele driften even inhouden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
Ohw okay, lijkt me we lcool, ik ga het vanavond eventjes proberen, kan je ook in het spel neuken? hoe gaat dan? Is het net als de Sims?
Wat een vraag.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef aightZz het volgende:
kan je ook in het spel neuken?
And there we go again.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Liess het volgende:
Schat ze zijn tot 12.00 PDT bezig ...?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
Haha, ik was net in een Orgy Room. Als Nena dus, mijn avatar (lange blonde haren, geil hemdje, strakke jeans). Lopen er dus in no time allemaal naakte kerels met een stijve leuter om je heen. Whahahaaaaaa!!!!![]()
Snel weg daar.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |