Roots staan wel lekker zo precies na de Gym Class Heroesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Dusso het volgende:
mm. luister nooit echt jazz. Al vind ik 't wel lekkere muziek..
Maar ben zelf vooral Geintreseerd in hiphop/Jazz.
Weet wel dat Snoop Dogg ook weer naar Nederland komt, en op dit festival optreed.
Ook ben ik erg geintreseerd in The Roots.![]()
Ja daar was ik ook al verbaasd over. Maar ik denk dat hij tracks uit z'n oude tijd gaat draaien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:34 schreef Doff het volgende:
Wat een namen!
En ze maken het wel heel gemakkelijk, als ik ga dan ga ik vrijdag naar Enrico Rava, Charles Tolliver, Stefano Bollani, McCoy Tyner, Wynton Marsalis, Thomasz Stanko (en meer natuurlijk).
Ook leuk: Fanfare Ciorcarlia op zondag, iemand daarmee bekend?
Wat? Snoop Dogg?
Wat moet die hier nou weer
Vorige keer was het echt onwijs druk, dus in je eentje rondlopen is vrij betrekkelijk vrees ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:43 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen idee waar ik heen zou gaan...Ken waarschijnlijk het meerendeel van de namen niet. Ik ga denk ik gewoon voor het overal rondlopenDaarom is in je eentje gaan al bijna een voordeel...
Ik kreeg het van iemand anders als tip dus tsja, als er nu weer iemand anders is die anders beweert...Nog maar even zien danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef Doff het volgende:
[..]
Vorige keer was het echt onwijs druk, dus in je eentje rondlopen is vrij betrekkelijk vrees ik.
Oh, was niet zo bedoeld hoor. In je eentje zal vast wel gemakkelijker zijn. Alleen het is ook gewoon ontzettend druk waarschijnlijk, dus verwacht er niet teveel vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kreeg het van iemand anders als tip dus tsja, als er nu weer iemand anders is die anders beweert...Nog maar even zien dan
Er staat op de site:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Lief-visje het volgende:
Ik baal er enorm van dat North Sea Jazz dit jaar geen dagkaarten verkoopt.
Ik wil graag India Arie zien maarja ik ga echt geen 170 euro neerleggen voor 1 optreden
Hoe kan het dat jij dat wel vind en ik niet heb de hele site afgezocht hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Er staat op de site:
North Sea Jazz Festival
13, 14 & 15 July 2007
Ahoy Rotterdam
Entree:
Dagkaart ¤ 70,00 (excl. servicekosten)
3-dagenkaart ¤ 170,00 (excl. servicekosten)
All-in kaart ¤ 320,00 (excl. servicekosten)
Oh was ook niet bedoeld om het tegendeel te zeggen. Is natuurlijk sowieso leuker met meerderen, anders ga ik als ik echt ten einde raad ben met jullie mee, kunnen jullie zeggen wat goed is en wat nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:51 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh, was niet zo bedoeld hoor. In je eentje zal vast wel gemakkelijker zijn. Alleen het is ook gewoon ontzettend druk waarschijnlijk, dus verwacht er niet teveel van.
quote:
Ha, favorieten zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh was ook niet bedoeld om het tegendeel te zeggen. Is natuurlijk sowieso leuker met meerderen, anders ga ik als ik echt ten einde raad ben met jullie mee, kunnen jullie zeggen wat goed is en wat niet
Serieus? m'n vader treed dr ook op maar die heeft niks gehoord over 3 dagen gratis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Lief-visje het volgende:
Vriendin van mijn broer treed ook op overigens mag zij er 3 dagen gratis naar toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |