abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 september 2009 @ 19:22:45 #251
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_73046694
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:04 schreef bloodymary het volgende:
Net of ze met haar kind wandelt.
Idd, dat dacht ik ook meteen. Hij heeft ook gewoon zo'n kinderlijk hoofd. Geen stoppelbaardje of wat dan ook. Echt zo'n glad baby-huidje en een wipneusje. Ik vind het ook echt een onwijs lelijke vent overigens
To infinity…and beyond!
pi_73205975
Er zijn er weer 2 getrouwd

Claire Danes (Romeo en Juliet, my so called life)
quote:
Claire Danes & Hugh Dancy: Wedding Details!

Claire Danes and British actor Hugh Dancy got married in a low-key wedding in France earlier this month.

Life & Style reports the small ceremony was attended just by family and close friends. Claire, 30, and Hugh, 34, met over two years ago on the set of Evening in Newport, R.I.

“He’s such a cutie patootie,” Claire told BlackBook magazine. “While relationships are work, this just didn’t feel like it. It’s the kind of work that feels energizing rather than enervating. I find it very freeing to know that, okay, it takes constant nurturing and attention, but I can also stop looking for the one.”


Read more: http://justjared.buzznet.com/page/3/#ixzz0SUHSkpEv


Jaime Pressly (My name is Earl)
quote:
Jaime Pressly’s Wedding Pictures — First Look!

My Name is Earl actress Jaime Pressly tied the knot with entertainment lawyer Simran Singh on Saturday evening (September 26) at the Dick Clark Estate in Malibu, Calif. Here are some wedding details via Extra:

– The bride wore a V-neck Jenny Packham gown, carried a bouquet of pink and white flowers and walked down the aisle to the Etta James classic “At Last.”

– Jaime’s 2-year-old son Dezi served as a ring bearer.

– Singh wore a Hugo Boss tuxedo.

– At the reception, the couple’s first dance was to Adele’s “To Make You Feel My Love.”

Congrats to the happy couple!!!

Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0SUHhg1Zz
pi_73234830
En jawel, Tatjana gaat toch trouwen
quote:
Tatjana gaat toch trouwen
Uitgegeven: 30 september 2009 09:31
Laatst gewijzigd: 30 september 2009 09:31

AMSTERDAM – Tatjana gaat toch trouwen met haar vriend Ronny Rosenbaum. Het playmate model zei vorig jaar al ‘ja’ tegen een huwelijksaanzoek, maar gaf later aan van het huwelijk af te zien.

"Hij is lief voor mij, maar ik zie dat hele gedoe niet zitten. Als je niet getrouwd bent is het toch ook leuk samen? Het gaat toch niet om dat papiertje?"

Nu komt de 46-jarige Tatjana daar toch op terug. “Ik kan mijn geluk niet op”, zo zegt ze tegen de Story.


“Ronny en ik hebben een lange weg begaan voordat we dit besluit konden nemen. Stap voor stap ben ik naar ons huwelijk toegegroeid. Ik kan het nauwelijks geloven”, jubelt het model.


Ingrijpend

Volgens het model moesten er eerst nog 'ingrijpende' beslissingen worden gedaan voordat het stel kon trouwen. Zo was Rosenbaum nog niet officieel van zijn vrouw gescheiden, ook al was hij al wel jaren bij haar weg.

“Hij moest haar en hun kinderen dus gaan vertellen dat hij nu toch een echtscheiding wilde. Het was een emotioneel moment voor Ronny, maar zijn ‘vrouw’ en kinderen begrepen het volkomen.”


Knalfeest

Tatjana leerde de 63-jarige Rosenbaum twee jaar geleden kennen in de P.C. Hooftstraat. Ze is van plan van het huwelijk ‘een groot knalfeest’ te maken, dat waarschijnlijk in de zomer gaat plaatsvinden.

“Het is immers mijn eerste huwelijk en die dag moet dan ook onvergetelijk worden.”
pi_73625605
Foto's van de bruiloft van de Mad Men-actrice Christina Hendricks van gisteren:



pi_74086559
Ivanka Trump is getrouwd

pi_74087751
Wat een opwindende, sexy kerel!
pi_74140469
Nog meer foto's van Ivanka Trump

Onwijs mooie jurk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 10:06:15 #258
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74140486
Hele mooie vrouw ook
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74141440
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:06 schreef Skaai het volgende:
Hele mooie vrouw ook
Zeker mooie vrouw, maar die kerel ziet er saaaaaai uit! En die jurk is inderdaad prachtig!
pi_74209806
Zo ziet hij er toch wat smakelijker uit

pi_74612270
quote:
Hans van Mierlo en Connie Palmen getrouwd
Oud D66 politicus Hans van Mierlo en schrijfster Connie Palmen zijn woensdagmiddag in het diepste geheim getrouwd. De plechtigheid vond plaats in de Rode Hoed in Amsterdam en RTL Boulevard was erbij.

Hans (78) en Connie (53) hebben sinds 1999 een relatie. Ze ontmoetten elkaar bij schrijver Cees Notenboom thuis en zijn sindsdien onafscheidelijk. Ze kennen elkaar precies 11 jaar en 11 maanden, daarom trouwden ze op 11 november.

Connie is de derde partner van Hans, hij heeft een zoon uit zijn eerste huwelijk en twee dochters uit zijn tweede huwelijk. Connie Palmen heeft jarenlang een relatie gehad met Ischa Meijer.

Vanavond zie je in RTL Boulevard een uitgebreid verslag van het huwelijk.
pi_74627347
quote:
Ron Livingston and actress Rosemarie DeWitt got married on Nov. 2, in San Francisco, Livingston's rep tells PEOPLE exclusively.

Livingston, best known for roles on Sex and the City, The Time Traveler's Wife and Office Space, and the Rachel Getting Married actress, met while shooting the Fox show, Standoff. They've been dating for over three years.

Livingston recently wrapped Going the Distance opposite Drew Barrymore and Justin Long.
Leuke vent is dat De actrice ken ik verder niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_74734509
De drummer van Kings of Leon is getrouwd volgens ONTD:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/41131750.html
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_75435571
ik ben benieuwd of het ook echt gaat gebeuren
quote:
Mickey Rourke verloofd met model
Uitgegeven: 9 december 2009 09:20
Laatst gewijzigd: 9 december 2009 09:20

LOS ANGELES - Acteur Mickey Rourke heeft zich verloofd met zijn nieuwe vriendin, een Russisch model. Dat melden verschillende Amerikaanse media, waaronder FOXNews.
De 57-jarige Rourke heeft sinds een paar maanden een relatie met de 24-jarige Elena Koeletskaya.

Het stel zou in de lente gaan trouwen, volgens vrienden in Moskou. Deze week gingen de twee in Manhattan op zoek naar een nieuw hondje voor Rourke. Diens geliefde Loki stierf begin dit jaar. Het beestje was achttien jaar.

Rourke zei eerder dat zijn honden hem steeds hebben gered, toen hij tijdens moeilijke periodes op het punt stond een einde te maken aan zijn leven.



En verder gaat Eddie Vedder (Pearl Jam) ook trouwen
quote:
Eddie Vedder, the lead singer for the band Pearl Jam, is getting married.

Vedder, 44, got engaged to his longtime girlfriend, model Jill McCormick on Friday night in Washington, D.C. where they were in town attending the Kennedy Centers Honour’s gala.

Vedder performed in tribute of Bruce Springsteen who was one of this year’s honourees. Vedder and McCormick, 32, have two daughters, Olivia, 5, and Harper, 15 months.

This will be the first marriage for McCormick; Vedder was married to Beth Liebling but the couple divorced in 2000. No date has been set for the nuptials
pi_75445896
Is dat een trend? Al die ouwe kerels die er met een jonge Russische er van door gaan? Mel Gibson, Ron Wood en nu dan weer Mickey Rourke
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_75446367
Het zijn de nieuwe golddiggers. En als zo'n vent dan oud en lelijk is maakt ze verder niet uit.
pi_75830844
quote:
Kevin Jonas: Wedding Details with Danielle Deleasa!

Kevin Jonas and Danielle Deleasa tied the knot on a snowy Saturday afternoon (December 19) at Oheka Castle in Long Island, New York.

“We’re so happy that we’re finally married and we were able to share the special moment with family, friends and loved ones,” the couple tells People.

Here are some wedding details:

– 400 family members and friends attended the ceremony including Demi Lovato.

– Danielle wore a strapless tulle and Chantilly lace Vera Wang gown.

– Kevin’s younger brothers Joe and Nick served as his best men.

– The couple recited traditional vows and exchanged Jacob & Co. wedding bands they designed for one another.

Congrats to the happy couple and the entire Jonas family!

Read more: [url=http://justjared.buzznet.com/#ixzz0aE2cYWHI
]http://justjared.buzznet.com/#ixzz0aE2cYWHI[/quote][/url]

Het gelukkige stel
pi_76463316
Vince Vaughn is getrouwd.
quote:
AMSTERDAM - De Amerikaanse acteur Vince Vaughn is in het huwelijksbootje gestapt met Kyla Weber. De twee zeiden zaterdag het jawoord tijdens een kleine ceremonie in de buurt van Chicago.

Bij de trouwerij waren goede vrienden en familie van het stel aanwezig, meldt de woordvoerder van Vaughn maandag.

In maart verloofde Vaughn zich met de onbekende 31-jarige Weber. "Kyla heeft humor en houdt van lachen", vertelde de acteur onlangs.

Naast humor vindt de Vaughn het belangrijk dat hij een maatje vindt in zijn geliefde. "Het is fijn om een vriend te hebben waar je alles mee kunt delen."

Jennifer Aniston

Voor zowel de 39-jarige acteur als zijn nieuwe vrouw is het de eerste keer dat ze trouwen. Vaughn, die eerder een relatie had met Jennifer Aniston is bekend van films als 'Couples retreat' en 'The break-up'.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_76464319
En Marilyn Manson is verloofd.
quote:
AMSTERDAM - Shockrocker Marilyn Manson en zijn vriendin Evan Rachel Wood zouden zich hebben verloofd.

Marilyn zou zijn vriendin gisteren in Parijs ten huwelijk hebben gevraagd, meldt Perez Hilton.

De rocker zou op het podium de grootse vraag hebben gesteld en Evan zei volgens bronnen volmondig ja.
Wat ziet iemand in zo'n engerd?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_76471547
En Katy Perry zou verloofd zijn volgens geruchten.
quote:
They’ve only been a couple since September, but it looks like Katy Perry and Russell Brand have taken their relationship to the next level.

According to a report, the “Hot N Cold” songstress and the “Forgetting Sarah Marshall” stud got engaged while on holiday in Jaipur, India.

Miss Perry’s Twitter page included a picture of Katy and Russell in front of the Taj Mahal with the caption, “He built this for me.”

And an insider revealed that the vacation “was his Christmas gift. She told him how much she loved Indian culture while they were eating curry in England, so he surprised her.”
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_76472673
quote:
AMSTERDAM - Ontwerper Marc Jacobs is in het huwelijksbootje gestapt met zijn vriend Lorenzo Martone.

Marc en Lorenzo hebben elkaar op St. Barts omringd door een select gezelschap het jawoord gegeven, meldt Dlisted.

Het stel verloofde zich in maart vorig jaar. Marc en zijn kerverse man zouden ook al hebben gesproken over het adopteren van kinderen
Don't you love her madly?
pi_76477902
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef rena het volgende:
En Marilyn Manson is verloofd.
[..]

Wat ziet iemand in zo'n engerd?

Dat is toch allemaal voor de show en optredens, alsof hij er doordeweeks zo blijloopt
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_76479714
quote:
Sugababe Heidi verloofd
AMSTERDAM - Na een heftig 2009 begint in ieder geval één van de Sugababes het nieuwe jaar goed: bandlid Heidi is verloofd.

De Sugababes schrijven op hun eigen website:

'We zijn heel blij om aan te kondigen dat Heidi is verloofd! Dave heeft haar om twaalf uur op de avond van oud en nieuw gevraagd en verraste haar met een prachtige diamenten verlovingsring. Het gelukkige stel is daarna op een romantische vakantie vertrokken.'
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_76479950
Grappig om dit allemaal te lezen.
pi_76502727
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is toch allemaal voor de show en optredens, alsof hij er doordeweeks zo blijloopt
Ook zonder de make up is het een vreselijk gedrocht.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')