Sorry voor de kwaliteit, t was een vluggertjequote:
Tuinfluiter is koel, en moet zich vooral niet weg laten jagen uit het Lieke topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: wees lief voor tuinfluiter, hij is een gevoelige topper, die door sommige eikels niet begrepen wordt
Ik vind hem goed genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry voor de kwaliteit, t was een vluggertje
Ik vond het wel een originele manier van uit de kast komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuinfluiter is koel, en moet zich vooral niet weg laten jagen uit het Lieke topic.![]()
Maar ik denk dat het wel handig is als er even van icon gewisseld word![]()
nice tryquote:
Het spijt me, de jurk was voor het enige echte kikkertje: Mootiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar ik heb de jurk nu al aan,
moet die nu weer terug?
Ik dacht dat het voor mij was ?
En nou wil ik het weten.quote:
Ik stel me bij een tuinfluiter een mannetje voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Is er nog een andere jurk voor mij?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar ik heb de jurk nu al aan,
moet die nu weer terug?
Ik dacht dat het voor mij was ?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
En nou wil ik het weten.![]()
Waar komt die zenuwen-uil vandaan?
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Lievkikkert, doe eens die andere afbeelding gebruiken, die is mooier...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een schatje![]()
Maar het is mijn jurkje.
Wees blij, anders was je door je rug gegaanquote:
Jij doet ook alles voor een pm'etje he...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Hai Veultje!![]()
Als je het echt wil weten moet je ff PM'en...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef tuinfluiter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |