Niet bij me weg gaaaaaaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... moet ik de volgorde nou ook nog wijzigen??![]()
Ik dacht het al te zien!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
In mn ava van nu zijn mn ogen ietsje blauwer en mn mond wat rood![]()
En ik kan de OP wiki weer gaan aanpassen want je plaatje doet het niet meer...... momentos.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
In mn ava van nu zijn mn ogen ietsje blauwer en mn mond wat rood![]()
Ja, ik vind het heerlijk om in die berg [img]tjes te zoeken naar de juiste...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kan de OP wiki weer gaan aanpassen want je plaatje doet het niet meer...... momentos.
Ian doe jij deze ff handmatig??![]()
Wiki ook alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk om in die berg [img]tjes te zoeken naar de juiste...![]()
OP is aangepast, Wiki doe jij?![]()
Eet smakelijk lottodruppelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
Anywayz.... ik ben wat eten enzo... anders komt dat er helemaal niet meer van
Laters![]()
Je kan toch gewoon voor de pc eten!?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
Anywayz.... ik ben wat eten enzo... anders komt dat er helemaal niet meer van
Laters![]()
ziet er mooi uit... vooral in 3D...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... het is een heel mooi gifje geworden waar KZ af en toe een blik komt werpen![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ziet er mooi uit... vooral in 3D...
Moet 'ie er uit!?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
Zo'n aanpassing aan de OP hè, dat is toch niet zoveel werk?
Ik zat vanmiddag gewoon wat te knutselen n.a.v. wat posts in de SC, maar ik voel me eigenlijk een beetje héél erg in de gaten gehouden zo, op m'n strand.
... was overigens wel een grappige aflevering uit de serie south park...quote:
Doe maar gewoon weer lekker mijn eigen lege strandje.quote:
Omdat je het lievste modje bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe maar gewoon weer lekker mijn eigen lege strandje.
dan zal ik jouw goatse-note deleten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |