Wat een lelijke, slecht onderhouden, kut-OP is het toch eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja...... BS... maar goed, ik zie dat Lobasca ook nog in dr oude outfit staat, dus misschien moet ik dat ook nog maar ff aanpassen![]()
Idd.. die van Veulen klopt ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een lelijke, slecht onderhouden, kut-OP is het toch eigenlijk...![]()
Ik begrijp ineens heul goed dat in die andere serie topics iedereen zijn eigen icon moet aanpassenquote:
Uiteraard... ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
*Bij nader inzien laat Ian toch maar Leandra al het werk doen.![]()
Je bent er gewoon heel goed in!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... ik had ook niet anders verwacht![]()
Moet je nog eten!?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, en nu eens verzinnen wat ik ga eten... de vissoep ging niet door![]()
Ja duh.... ik was toch met dat aquarium bezig?!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh.... ik was toch met dat aquarium bezig?!
En toen was er een of andere n00b die kennelijk geen fatsoenlijke OP neer kon zetten dus toen moest ik die eerst weer eens fatsoeneren op de wikipagina![]()
... het naakstrand is weer leeg zie ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh.... ik was toch met dat aquarium bezig?!
En toen was er een of andere n00b die kennelijk geen fatsoenlijke OP neer kon zetten dus toen moest ik die eerst weer eens fatsoeneren op de wikipagina![]()
Ja ja ja...... in een bla bla bla verhaal waarin je mij dacht te betrappen op een grammaticale fout die ik niet bleek te hebben gemaakt, maakte ik later een er niet toe doende spelfout...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb daarnet Leandra gelollerpwnt op msn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee... het is een heel mooi gifje geworden waar KZ af en toe een blik komt werpenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het naakstrand is weer leeg zie ik...
en?... vond ze het lekker?...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb daarnet Leandra gelollerpwnt op msn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... het is een heel mooi gifje geworden waar KZ af en toe een blik komt werpen![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja...... in een bla bla bla verhaal waarin je mij dacht te betrappen op een grammaticale fout die ik niet bleek te hebben gemaakt... maakte ik later een er niet toe doende spelfout...
Geef je zelf een koekje en wees er gelukkig mee![]()
Moet je aan die blauwe vragenquote:
Jij begon te OH'en dat ik een fout gemaakt had... ik had je nooit verweten "je wil" te typen als jij mij niet verweten had een fout te maken door "je wilt" te typen.... en dat is het verschilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon?
In dat blablabla verhaal hadden we BEIDE gelijk, Leannemeis!
En dat jij daar zo van overstuur raakt dat je je gebrek aan interpunctie goed wil praten en dus spelfouten maakt zegt mij genoeg.
Je wil dit weer ontkennen?![]()
Ook op geestelijk gebiedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie zijn een eenheid door de grijstinten![]()
Je bent nogsteeds mijn eigenste lieve Taalnazi heurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij begon te OH'en dat ik een fout gemaakt had... ik had je nooit verweten "je wil" te typen als jij mij niet verweten had een fout te maken door "je wilt" te typen.... en dat is het verschil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |