Ben je geil of wil je een Koekie ??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een héééle geile...
Trek je clitoris maar vast tevoorschijn hoor.![]()
heb je net Jensen gekeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
IK lurk ook al langer dan ik ingeschreven staat, Jankerd![]()
Ik zag vanmiddag nog een mooie foto voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:51 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga pitten ... ik pit dus ik ben...
Daar wil ik het niet meer over hebben...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag nog een mooie foto voor je
Was wel ene goeie he Ian?
Nee die probeer ik altijd te vermijden. Maar het zou me niets verbazen als het hem gelukt is om ónder het niveau van de huidige SC te duiken.quote:
Ikke niet, ik ben veel te newbie om topic's hier te openen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, wie van jullie gaat de volgende SC opengooien met de OP van de wiki pagina?
Want als ik het nu ga doen komen daar hele nare TT's van![]()
Wat the hell is WIKIquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, wie van jullie gaat de volgende SC opengooien met de OP van de wiki pagina?
Want als ik het nu ga doen komen daar hele nare TT's van![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die probeer ik altijd te vermijden. Maar het zou me niets verbazen als het hem gelukt is om ónder het niveau van de huidige SC te duiken.
Onderaan de OP op pagina 1 staat de wiki pagina waar je de OP vandaan kan kopiëren in een nieuwe OP van een nieuwe SC.quote:
Je moet doen waar je goed in bent. En jij bent goed in SC's openenquote:
[SC # 57] To Gert Or Not To Gert.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent. En jij bent goed in SC's openen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Ik heb hem gemaaaaaaaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |