abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:03:00 #1
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_194935
Ik kreeg net een SMS van m'n zus uit het ziekenhuis. Het was niet Ruud maar Storm uit Jiskefet (hij praatte net zoals Ruud).

Oprechte excuses,

ook van Rib en Olifant

zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:07:00 #2
550 Rib
Fok!Member
pi_194936
Mijn broer bleek uiteindelijk bij het Sportjournaal te werken. Hij dacht dat we het over Ruud Gullit hadden. Miscommunicatie....
pi_194937
Not funny
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:11:00 #4
550 Rib
Fok!Member
pi_194938
Ik heb me anders rot gelachen!

pi_194939
pls check your sources.....

but it sure did well..
it was the talk of the town

pi_194940
Eenzame klasse, hoor. Met diep respect neem ik kennis van jullie stunt.
Domheid is een ziekte
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:17:00 #7
568 Juul
Is gewoon lief
pi_194941
Fijne zus hoor, eerst vertrouwlijke informatie over patienten doorgeven en dan ook nog eens gaan zitten SMSen in het ziekenhuis ! Bestaat die zus eigenlijk wel of heb je gewoon een errug grote duim ?
Heb er trouwens wel de hele dag van zitten genieten

groetjessssss Juul

[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 02 Oktober 1999).]

The Bitch is Back!
  zaterdag 2 oktober 1999 @ 22:22:00 #8
550 Rib
Fok!Member
pi_194942
Zus bestaat echt (ze werkt alleen niet in een ziekenhuis.)Bedankt voor de aandacht in elk geval.

Groeten Rib

[Dit bericht is gewijzigd door Jorma (Datum 02 Oktober 1999).]

pi_194943
stoer, helemaakl stoer dat het zelfs in news-groups kwam te staan en dat het zich zosbel verspreide (m'n broer belde me zelfs op)

ook hier voor geef ik

pi_194944
wat een gelul allemaal zeg
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_194945
er is tenminste iets gebeurd vandaag... Althans, we hebben toch vanaf een uur of vijf vanmiddag in de veronderstelling geleefd dat er IETS gebeurde in het BB-huis..... ach... daar is ook iets voor te zeggen...
pi_194946
Gatverdegatver

Het niveau daalt hier met de dag

Wat een onwijs flauwe grap

Weather

P.S. toegegeven, wel een goede stunt

pi_194947
Sorry??
Aangezien er al twee weken niets is gebeurd (Mona is eigenlijk ook niets, of nog minder, maar wel een onsje meer!) in Villa BB, was dit toch even pure sensatie. Het is nl. heel Utrecht doorgegaan. Extreme paniek onder de mensen die hun leven rond BB hebben ingericht.
Ik dus.
Saving the world in style...at least they say....
  zondag 3 oktober 1999 @ 01:43:00 #14
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_194948
HAHAHAHAHA!...Ikke bener lekker niet ingetrapt Kijk als je een gerucht hoort is het een kwestie van Checken bij bepaalde bronnen. Mijn conclusie van dit hele gelul is dat geruchten zorgen voor meer "herrie" op dit forum en da´s goed want daarmee komt langzaam maar zeker OOK de TARAtellingen ieder keer weer in beeld en da´s goed.
Feit blijft dat ik het lekker vindt om een bannan te eten uit het geslachtdeel van mijn vriendin (pas prima op dit forum)

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')