Parkeerwacht is alleen in de vier grote steden, bij ons doen de helden van de pliesie het parkeerbeheer erbij, ze hebben verder toch niks te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk..![]()
Ik weet niet in welk gehucht jij woont hoor maar met de parkeertijden houdt de politie zich in de grote stad allang niet meer bezig..
Daar is de parkeerwacht voor.
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OH MAAR HIJ BEGON![]()
Jij struikelt erover, en vervolgens doe je t 10 keer harder, dát is triest.
Ja, echtquote:
Wat ga je er dan over door?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kerel, je leest dingen die er niet zijn en gata nergens inhoudelijk op in
denk je nu echt dat ik je serieus neem en dat ik er ook maar 1 nano seconde wakker van zou liggen?
je overschat je zelf wel heel erg
Nee, je bent hypocriet bezig en zegt niets zinnigs. Ik begrijp dan ook echt niet wat jij hier doet. Het enige wat jij doet is crap praten, misschien moet jij maar naar ONZquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.
Even een paar bonnen schrijven inderdaad..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel dat er dan vanaf gisteren geklaagd werd. Dan is het wel ontzettend opvallend dat er aan inbraken, diefstallen, mishandeling en vandalisme amper iets gebeurd, na een melding of -tig komt er misschien wat actie. Klachten over hangjongeren worden niet serieus genomen, mensen worden weggestuurd als ze aangifte willen doen 'omdat er te weinig mankracht is'. Maar als er gecasht kan worden, zijn er ineens, binnen 24 uur, vier agenten beschikbaar (twee aan elke zijde van de straat). Dat zegt meer dan genoeg over de prioriteiten van de politie.
Don't flatter yourself: ik reageer dan misschien wel op een post van jou, maar heb het écht niet exclusief tegen je hoor. Zo interessant ben je nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, echtIk heb alleen snotneus gezegd.
omdat appelquote:
Ah, even kijken hoor, of ik het nog snap. Moraalridder roepen mag, mensen voor sneu uitmaken niet. Hmmm, lastig, heb je een lijstje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, je bent hypocriet bezig en zegt niets zinnigs. Ik begrijp dan ook echt niet wat jij hier doet. Het enige wat jij doet is crap praten, misschien moet jij maar naar ONZ.
Word je gedwongen om in KLB te komen. Je kunt het uit je Index halen. Zomaar een tip helemaal gratisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.
Hoho!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Parkeerwacht is alleen in de vier grote steden, bij ons doen de helden van de pliesie het parkeerbeheer erbij, ze hebben verder toch niks te doen.
Oh godquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Don't flatter yourself: ik reageer dan misschien wel op een post van jou, maar heb het écht niet exclusief tegen je hoor. Zo interessant ben je nu ook weer niet.
Ik zeg helemaal niets over het wel of niet mogen roepen van wat dan ook. Nee, jij legt weer woorden in mijn mond. Het enige wat je so far bij iedereen gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, even kijken hoor, of ik het nog snap. Moraalridder roepen mag, mensen voor sneu uitmaken niet. Hmmm, lastig, heb je een lijstje?
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Word je gedwongen om in KLB te komen. Je kunt het uit je Index halen. Zomaar een tip helemaal gratis.
Ik snap sowieso niet wat je in dit topic doet, maar goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets over het wel of niet mogen roepen van wat dan ook.
Ja, make me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Mikkie het volgende:
Nogmaals een verzoek: reageer inhoudelijk, of hou je mond.
Nou, nu je hebt waar je voor kwam kun je dus ook weer weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.
Goh, die zin klinkt bekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je in dit topic doet, maar goed.
Mikkie vraagt of je nog inhoudelijk gaat reageren of niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, nu je hebt waar je voor kwam kun je dus ook weer weg..
en wat dacht je toen, ooh wat haat ik onkruid maar laat ik het maar wel ff water gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hoho!
Ik weet dat het bijv. in Alkmaar gebeurd door parkeerwachters in politieuniform..
Gewapend met een parkeerbonnenmachine! (dus niet de rest)
Niet echt een handig gekozen uniform maar wel een feit..![]()
Je eerste goede grap.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat dacht je toen, ooh wat haat ik onkruid maar laat ik het maar wel ff water geven
waardeloze tuinman_!
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.
hoeveel posts nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
Wie opent deel 2?
Mijn telling of de jouwe?quote:
De clue ontgaat mij een beetje nav mijn post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.
Sinds wanneer valt Justitie onder Algemene Zaken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef bArAbAts het volgende:
eigenlijk hetzelfde als flitsen op de snelweg ongeveer 5m voordat de beperking wordt opgeheven! dit komt allemaal door de qouta die de coppers tegenwoordig moeten halen, dus eigenlijk is Balkie verantwoordelijk@!#@#@!# maarja die gasten krijgen ook gewoon een opdracht van hun commandant! je kan het ze niet persoonlijk aanrekenen wel de hoofdcommisaris!
Sex en Rotterdam maar liefst 1,6 miljoen! Geile bende!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.
Kwestie van prioriteiten stellen, Alkmaar heeft meer criminelen (126.000) dan inwoners (94.000)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
De clue ontgaat mij een beetje nav mijn post?
de goede en dus de mijnequote:
Ik ga er iig niet op wachten. Later!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de goede en dus de mijne
want er staat toch posts ipv replies
Het is dan maar goed dat je gelijk de juiste cijfers erbij hebt gepakt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen, Alkmaar heeft meer criminelen (126.000) dan inwoners (94.000)
Dat komt op rekening van de parkeerwachtersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.
*mompelt iets met staart tussen de binnen*quote:
Dat komt omdat agenten tegenwoordig mietjes zijn. Vroeger werden er eisen aan een agent gesteld (kwa lengte en gewicht), je had gewoon meteen respect voor zo'n man. Hier in Nederland moeten agenten ook altijd minimaal met zijn tweeën zijn en zeker in stedelijk gebied moet er altijd één blanke en één "zwarte" agent naar een opstootje worden gestuurd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof dat zin heeft. Daar is meer voor nodig dan een paar klachten..
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je dat mij hebt uitgelegd, maar dat kan ook aan mij liggen. Misschien er overheen gelegen. Daar liggen prioriteiten kennelijk anders, want hier gaat dat een stuk anders. Al regelmatig vechtpartijen gezien in de stad: politie staat 50 meter verderop bonnen uit te delen aan fietsers zonder licht (in een compleet verlicht winkelgebied (hoewel ik niet tegen die bonnen ben ofzo; fietsen zonder licht is levensgevaarlijk...ik wil puur een illustratie van de prioriteiten geven)). Ook tijdens stappen. Vriend van me loopt een zijstraatje in om ergens in een hoekje ff te pissen. Geen kroeg in de buurt en hij moet heel nodig. Komen er net twee agenten aan, die hem gaan bekeuren. Beetje jammer, maar vooruit. Op dat moment zie ik zo'n 100 meter verderop een drugsdeal bezig zijn, waar ik zakjes drugs en dikke cash uitgewisseld zie worden. Op het moment dat ik de agenten daarop attendeer, 'moet ik niet zo bijdehand doen'. Goh, mijn excuses dat ik prioriteiten stel en drugshandel iets zwaarder aansla dan wildplassen.
.
Bovenstaande is illustratief voor wat de heren agenten hier doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich niet op een andere plek veel nuttiger hadden kunnen maken. En natuurlijk is het dan zo dat je dat altijd wel kunt zeggen als de politie ergens is waar het je niet bevalt, maar ik vind dit toch wel een érg extreem voorbeeld. Daarom val ik er ook zo over.
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij erover denkt. Als agent, maar ook al burger?
Jarno doet toch niets anders dan woorden in de mond leggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou, aangezien jij kennelijk zo'n bord voor je kop hebt dat je het na een verzoek of 20 nog vertikt.
laatst werd een vriend van mij aangehoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat komt omdat agenten tegenwoordig mietjes zijn. Vroeger werden er eisen aan een agent gesteld (kwa lengte en gewicht), je had gewoon meteen respect voor zo'n man. Hier in Nederland moeten agenten ook altijd minimaal met zijn tweeën zijn en zeker in stedelijk gebied moet er altijd één blanke en één "zwarte" agent naar een opstootje worden gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |