Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
de negende post volgens jarno telling
[..]
ja en dus? wat heb ik daar mee te maken
Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'
Makkelijk heh?
Kritiek leveren als je de andere kant van het verhaal niet kant
Misschien is trajectcontrole een idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'
Makkelijk heh?
Kritiek leveren als je de andere kant van het verhaal niet kant
ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen postsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.
En heeeeeeel misschien moeten moderators hier hun luie reet eens in werking stellen en dit soort discussieverziekende opmerkingen gewoon keihard deleten. Of moet er over twee weken weer een FB topic over KLB geopend worden? Sjees.
Ach jaa..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.
Ja. En nu nog een keer het topic lezen en kijken welke groep in de meerderheid is en welke groep de wind van voren krijgt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
die mensen die deze actie goed praten die vinden zelf gewoon het makkelijkst om altijd met het 'grote jongetje uit de klas' mee te praten omdat je dan geen klappen krijgt.
Die werken immers bij de politie en zijn 24/7 bezig. Het is geen baan maar een roeping.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ach jaa..
Op Fok! zitten doorgaans niet de allerslimste figuren..![]()
De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Queen_Bee het volgende:
En om Jarno zn vraag te beantwoorden, Pezu kan wel tellen en Jarno zelf niet.
hee psst de weg is nu net pas 2 dagen open gebrokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ach jaa..
Op Fok! zitten doorgaans niet de allerslimste figuren..![]()
Een studentje pedagogiek die een agent voor laffe hond uitscheld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren?.
Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
wanneer er echt wat moet gebeuren omdat er echt iemand in een dreigende situatie terecht komt, komt er geen juut opdagen omdat ze het allemaal zo druk hebben. diefstallen die onopgelost blijven en onderzoeken die blijven steken. je hebt niet aan deze 'macht' als puntje bij paaltje komt.
ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno tellingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.
Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno telling
maar laten we cie discussie helemaal maar niet aan gaan
de OP wordt namelijk niet mee geteld als post in een topic tel maar eens vol topic na, dan kom je op 301 uit terwijl de teller op 300 blijft steken![]()
Nou..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren?.
Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:
Misschien hadden het Marokkaanse fietsertjes moeten zijn voor wat begrip.
Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
Nee, want in een keuken kun je niet over de stoep fietsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten?.
Ha, daar hadden wij het ook net over. Het valt iedereen op dus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, want jij bent een helder licht..
Kun je negatief doen over studenten, wij leren wel wat debatteren en discussiëren is: ingaan op argumenten van de tegenstander. Proberen die te ontkrachten en je eigen argumenten aandragen. Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.
Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Ik noem Holleeder, zowel de afpersing als de moorden.
Moord op Thomas van der Bijl.
Moord op de avondwinkelier in Amsterdam Noord.
Moord op dat meisje dat werd doorgereden nadat ze verkracht was.
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.
En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.
Oftewel:
Praat geen onzin.
![]()
Dat, dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef kevin85 het volgende:
Buiten beschouwing latende dat het ook niet 'mijn bonnen' zouden zijn..
Echter, ik vind dat de bon in zijn volledigheid rechtmatig is, er kan geklaagd worden en om nu te spreken over NSB praktijken e.d.
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van..
En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Ik noem Holleeder, zowel de afpersing als de moorden.
Moord op Thomas van der Bijl.
Moord op de avondwinkelier in Amsterdam Noord.
Moord op dat meisje dat werd doorgereden nadat ze verkracht was.
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.
En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.
Oftewel:
Praat geen onzin.
![]()
Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?
Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
?
[..]
ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen posts
maar waar heb ik jouw moraalridder genoemd? ok kijk even goed
nergens
ok duidelijk en toch vind je het nodig mij een kneus te noemen en zelfs "speciaal" en me naar onz doorverwijzen omdat ik het niet met je eens ben
come on man
Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemen_1. Snotneus, wat wil je nou?
je hebt ook de mogelijkheid om niet te reageren hoor, je vindt jezelf kennelijk nogal verstandig maar dat heb ik nog nergens ui t op kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?
Maar natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.
Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor jarno, hoef je niet te zoeken
[..]
"Om maar even wat te noemen." Jij jankt over moraalridder, terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt. Hypocriet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.
En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
Bij ons in de stad zijn ze ook al een jaar bezig met verbouwen van het ziekenhuis. Ook stom is dat het ziekenhuis midden in de stad ligt en daarmee dus ook in het betaald parkeren gebied. Als ik of een passagier eerste hulp nodig heb ga ik echt niet eerst een kwartje voor de parkeerautomaat opzoeken, ik stuur gewoon een kopie van de doktersverklaring naar de officier en desnoods laat ik de zaak voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet datde helden
![]()
Het zijn gewoon een stelletje zielige NSB'ers waartegen de maatschappij beschermt moet worden. Klaar.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
Lastig he, zo'n spiegel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt.
kerel, je leest dingen die er niet zijn en gata nergens inhoudelijk op inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?
OH MAAR HIJ BEGONquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |