abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49162015
kindertjes, lief blijven tegen elkaar
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_49162025
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
de negende post volgens jarno telling
[..]

ja en dus? wat heb ik daar mee te maken
Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.

En heeeeeeel misschien moeten moderators hier hun luie reet eens in werking stellen en dit soort discussieverziekende opmerkingen gewoon keihard deleten. Of moet er over twee weken weer een FB topic over KLB geopend worden? Sjees.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49162062
Elke minuut sterft er een voetganger op het voetpad door een roekeloze fietser.

Gelukkig zijn er vandaag meerdere levens gered .
pi_49162095
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?

Buurtbewoner zegt:
"We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan"

En zo heeft ieder verhaal twee kanten
Makkelijk heh?
Kritiek leveren als je de andere kant van het verhaal niet kant
pi_49162121
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'

Makkelijk heh?
Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:56:35 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_49162136
die mensen die deze actie goed praten die vinden zelf gewoon het makkelijkst om altijd met het 'grote jongetje uit de klas' mee te praten omdat je dan geen klappen krijgt.
ze werken zelf waarschijnlijk bij de politie.
als je een beetje iq heb als agent doe je dit gewoon niet. het is te zielig voor woorden.

je zou bijna gaan denken dat het tijd wordt voor een siciliaans model hier een andere macht die het voor het zeggen krijgt dan de gerechtelijke. politie houd zich toch niet bezig met de kern van de politie taken. het beschermen van de bevolking tegen kwaadwillenden. ze zijn een stelletje laffe honden geworden die alleen maar mensen klakkeloos straffen voor onbenulligheden met hun overdaad aan regeltjes. wanneer er echt wat moet gebeuren omdat er echt iemand in een dreigende situatie terecht komt, komt er geen juut opdagen omdat ze het allemaal zo druk hebben. diefstallen die onopgelost blijven en onderzoeken die blijven steken. je hebt niet aan deze 'macht' als puntje bij paaltje komt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_49162145
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'

Makkelijk heh?
Misschien is trajectcontrole een idee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:57:24 #208
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162177
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.

En heeeeeeel misschien moeten moderators hier hun luie reet eens in werking stellen en dit soort discussieverziekende opmerkingen gewoon keihard deleten. Of moet er over twee weken weer een FB topic over KLB geopend worden? Sjees.
ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen posts

maar waar heb ik jouw moraalridder genoemd? ok kijk even goed

nergens

ok duidelijk en toch vind je het nodig mij een kneus te noemen en zelfs "speciaal" en me naar onz doorverwijzen omdat ik het niet met je eens ben

come on man
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_49162201
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.
Ach jaa..

Op Fok! zitten doorgaans niet de allerslimste figuren..
pi_49162216
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
die mensen die deze actie goed praten die vinden zelf gewoon het makkelijkst om altijd met het 'grote jongetje uit de klas' mee te praten omdat je dan geen klappen krijgt.
Ja. En nu nog een keer het topic lezen en kijken welke groep in de meerderheid is en welke groep de wind van voren krijgt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:59:01 #211
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49162249
En om Jarno zn vraag te beantwoorden, Pezu kan wel tellen en Jarno zelf niet .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49162298
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Ach jaa..

Die werken immers bij de politie en zijn 24/7 bezig. Het is geen baan maar een roeping.
pi_49162348
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Queen_Bee het volgende:
En om Jarno zn vraag te beantwoorden, Pezu kan wel tellen en Jarno zelf niet .
De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.
pi_49162349
Mooi zo, fietsers kan je niet genoeg bekeuren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:01:07 #215
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162354
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Ach jaa..

hee psst de weg is nu net pas 2 dagen open gebroken
pi_49162378
Misschien hadden het Marokkaanse fietsertjes moeten zijn voor wat begrip.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:01:50 #217
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49162383
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:23:54 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:02:37 #218
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49162416
Ik heb mijn signature aangepast, als iedereen dit doet staan deze gestapo's binnen de kortste keren op Google.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_49162430
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren? .

Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Een studentje pedagogiek die een agent voor laffe hond uitscheld. . Man, ga eerst eens werken ofzo voordat je dit soort dingen roept. .
pi_49162442
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
wanneer er echt wat moet gebeuren omdat er echt iemand in een dreigende situatie terecht komt, komt er geen juut opdagen omdat ze het allemaal zo druk hebben. diefstallen die onopgelost blijven en onderzoeken die blijven steken. je hebt niet aan deze 'macht' als puntje bij paaltje komt.
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Ik noem Holleeder, zowel de afpersing als de moorden.
Moord op Thomas van der Bijl.
Moord op de avondwinkelier in Amsterdam Noord.
Moord op dat meisje dat werd doorgereden nadat ze verkracht was.
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.

En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.

Oftewel:
Praat geen onzin.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:03:36 #221
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162461
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.
ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno telling

maar laten we cie discussie helemaal maar niet aan gaan

de OP wordt namelijk niet mee geteld als post in een topic tel maar eens vol topic na, dan kom je op 301 uit terwijl de teller op 300 blijft steken
pi_49162521
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno telling

maar laten we cie discussie helemaal maar niet aan gaan

de OP wordt namelijk niet mee geteld als post in een topic tel maar eens vol topic na, dan kom je op 301 uit terwijl de teller op 300 blijft steken
Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.
pi_49162546
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren? .

Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Nou..
Dan kan er vanaf gister al geklaagd zijn erover?
Of niet dan?

En wat betreft preventie..
Ach, ik geloof niet zo in dat fenomeen als het om dit soort gedragingen gaat.
Ik geloof niet in de goedheid van de mens wat dat betreft.

Dat is echter een puur persoonlijke opvatting!.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:05:34 #224
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49162565

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:23:54 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:06:21 #225
150152 Queen_Bee
pi_49162602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:
Misschien hadden het Marokkaanse fietsertjes moeten zijn voor wat begrip.
Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten? .
I'm super sonic man
pi_49162605
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:

Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?
pi_49162631
Buiten beschouwing latende dat het ook niet 'mijn bonnen' zouden zijn..

Echter, ik vind dat de bon in zijn volledigheid rechtmatig is, er kan geklaagd worden en om nu te spreken over NSB praktijken e.d.
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van..
pi_49162641
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten? .
Nee, want in een keuken kun je niet over de stoep fietsen.

( . )
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:07:26 #229
150152 Queen_Bee
pi_49162646
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, want jij bent een helder licht. .

Kun je negatief doen over studenten, wij leren wel wat debatteren en discussiëren is: ingaan op argumenten van de tegenstander. Proberen die te ontkrachten en je eigen argumenten aandragen. Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
Ha, daar hadden wij het ook net over. Het valt iedereen op dus? .
I'm super sonic man
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:07:31 #230
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162650
?
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.
ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaan

maja je kan het niet laten heh?

zou je ook nog kunnen reageren op mijn reply van daarstraks met je verhaal van de 24e post
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:07:52 #231
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49162662
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.

En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.

Oftewel:
Praat geen onzin.
Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_49162664
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef kevin85 het volgende:
Buiten beschouwing latende dat het ook niet 'mijn bonnen' zouden zijn..

Echter, ik vind dat de bon in zijn volledigheid rechtmatig is, er kan geklaagd worden en om nu te spreken over NSB praktijken e.d.
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van..
Dat, dus.
pi_49162679
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Oftewel:
Praat geen onzin.
En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet dat de helden

Het zijn gewoon een stelletje zielige NSB'ers waartegen de maatschappij beschermt moet worden. Klaar.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:08:27 #234
150152 Queen_Bee
pi_49162685
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?
Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemen _1. Snotneus, wat wil je nou?
I'm super sonic man
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:08:29 #235
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49162686

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:23:54 ]
Zerg schreef:
pi_49162704
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
?
[..]

ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaan
Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:09:01 #237
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162717
speciaal voor jarno, hoef je niet te zoeken
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen posts

maar waar heb ik jouw moraalridder genoemd? ok kijk even goed

nergens

ok duidelijk en toch vind je het nodig mij een kneus te noemen en zelfs "speciaal" en me naar onz doorverwijzen omdat ik het niet met je eens ben

come on man
pi_49162723
Nationale Stoep Bewakers. Niets aan gelogen.
pi_49162734
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemen _1. Snotneus, wat wil je nou?
Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:10:24 #240
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49162787

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:23:55 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:10:40 #241
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162800
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?
je hebt ook de mogelijkheid om niet te reageren hoor, je vindt jezelf kennelijk nogal verstandig maar dat heb ik nog nergens ui t op kunnen maken
pi_49162801
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.
Maar natuurlijk..

Ik weet niet in welk gehucht jij woont hoor maar met de parkeertijden houdt de politie zich in de grote stad allang niet meer bezig..
Daar is de parkeerwacht voor.
pi_49162802
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef PeZu het volgende:

speciaal voor jarno, hoef je niet te zoeken
[..]
Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:11:05 #244
150152 Queen_Bee
pi_49162825
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.
"Om maar even wat te noemen." Jij jankt over moraalridder, terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt. Hypocriet.
I'm super sonic man
pi_49162842
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:11:45 #246
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49162866
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet dat de helden

Het zijn gewoon een stelletje zielige NSB'ers waartegen de maatschappij beschermt moet worden. Klaar.
Bij ons in de stad zijn ze ook al een jaar bezig met verbouwen van het ziekenhuis. Ook stom is dat het ziekenhuis midden in de stad ligt en daarmee dus ook in het betaald parkeren gebied. Als ik of een passagier eerste hulp nodig heb ga ik echt niet eerst een kwartje voor de parkeerautomaat opzoeken, ik stuur gewoon een kopie van de doktersverklaring naar de officier en desnoods laat ik de zaak voorkomen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:11:46 #247
150152 Queen_Bee
pi_49162869
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
Hier sluit ik me bij aan.
I'm super sonic man
pi_49162882
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:

terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt.
Lastig he, zo'n spiegel.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:12:20 #249
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49162899
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?
kerel, je leest dingen die er niet zijn en gata nergens inhoudelijk op in

denk je nu echt dat ik je serieus neem en dat ik er ook maar 1 nano seconde wakker van zou liggen?

je overschat je zelf wel heel erg
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:12:28 #250
150152 Queen_Bee
pi_49162905
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?
OH MAAR HIJ BEGON

Jij struikelt erover, en vervolgens doe je t 10 keer harder, dát is triest.
I'm super sonic man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')