Oh, je mag het best zeggen hoor. Maar verwacht niet dat iedereen het er blindelings mee eens is. En ga al helemaal niet strooien met termen als moraalridder als iemand niet dezelfde mening als jij heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.
Nee joh, volgende keer kom ik in het topic met de melding dat de poltie mijn beste vriend is, want ik mag van jou immers niet zeggen dat dat niet zo is?
Want oh oh wat is door het heldhaftig optreden van deze overheidsdienaren groot leed voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Jarno het volgende:
Ja, allemaal heel komisch natuurlijk, als je niet a la minute meeblaat met de meute ben je een moraalridder. Hahahaha, kijk nou, hij vind deze agenten geen NSB-ers! Hahahaha wat een sukkel.
Nou, dolle pret maar aan mij niet besteed. Maar veel plezier met de zoveelste GS heksenjacht.
Jij voelt je zeker de man omdat je een hekel aan de politie hebt he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.
Nee joh, volgende keer kom ik in het topic met de melding dat de poltie mijn beste vriend is, want ik mag van jou immers niet zeggen dat dat niet zo is?
Waar woon jij dan? Over weinig realiteitsbesef gesproken zeg. Vriend, ik woon bijna naast wat ze vroeger een LTS zouden noemen, en hier ligt regelmatig de stoep open en die gasten racen gewoon net zo hard als anders hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg is openngebroken rijden ze echt allemaal stapvoets
nog nooit meegemaakt dat mensen keihard op de stoep crossen
Vent, je kent me niet, en ik wil je niet kennen. Praat geen onzin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Want oh oh wat is door het heldhaftig optreden van deze overheidsdienaren groot leed voorkomen.
Bureaucratie in zijn zuiverste vorm. Maar daar geil je net zoals deze overheidsdienaren misschien op. Ieder zijn ding.
Dat is geheel wederzijds bureaucraat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vent, je kent me niet, en ik wil je niet kennen. Praat geen onzin.
Eh, wake up call, zero tolerance is toch echts een rechts agendapuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef ouderejongere het volgende:ik ben dan wel links, maar dit is een van de minder mooie punten van links beleid.
Nu doe je het weer.quote:
damn wat woon jij in een aso buurt danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Over weinig realiteitsbesef gesproken zeg. Vriend, ik woon bijna naast wat ze vroeger een LTS zouden noemen, en hier ligt regelmatig de stoep open en die gasten racen gewoon net zo hard als anders hoor..
Tuuuuuurlijk. Zoals ik al zei, ONZ is daaro hoor. *wijst*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn wat woon jij in een aso buurt dan![]()
hier in het beschaafde gedeelte van nederland rijden mensen gewoon netjes rustig aan als zoiets nodig is
Ik wel, daarom hebben we er misscien een verschillende mening over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg opengebroken is, dan rijden ze echt allemaal stapvoets
nog nooit meegemaakt dat mensen keihard op de stoep crossen
Nee, je deed weer alsof je me kende. Gaat het allemaal te snel voor je, kun je het nog bijhouden? Of moeten we AVI-NIVO-TWEE-PRATEN-VOOR-JE?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je verwart je eigen berichten met die van mij.
je kan wel blijven wijzen mappyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk. Zoals ik al zei, ONZ is daaro hoor. *wijst*
Continu die pleurissmiley gebruiken en dan denken dat je daarmee een punt maakt, maakt je wel een beetje een kneus ja. IMHO. Dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan wel blijven wijzen mappy
maar alleen omdat ik het niet met je eens bent, ga je roepen kneus, onz is daar etc etc
echt_!
en die mening mag je van mij best hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik wel, daarom hebben we er misscien een verschillende mening over.
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
PeZu heeft inmiddels uit de foto's al kunnen opmaken dat er stapvoets gefietst werd whahahahahahahahahahahahhahahahahaha
De term bureaucraat lijkt uitstekend bij je te passen als ik je reacties zo lees.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef Jarno het volgende:
Nee, je deed weer alsof je me kende. Gaat het allemaal te snel voor je, kun je het nog bijhouden? Of moeten we AVI-NIVO-TWEE-PRATEN-VOOR-JE?
Helderziend ook nog. Toe maar. Maar vooruit, pisvlekje, waar denk je dit uit op te kunnen maken met dat snappertje van je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De term bureacraat lijkt uitstekend bij je te passen als ik je reacties zo lees.
Ik heb niet altijd zin om me tot dat nivo te verlagen, ik moet er voor in de mood zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die mening mag je van mij best hebben![]()
maar als mensen hier een andere mening hebben wordt er gelijk geroepen:
je bent speciaal, kneus bla die bla en wat al niet meer, moraalridder
maja fok heh
wie zegt dat ik een punt wil maken met mijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Continu die pleurissmiley gebruiken en dan denken dat je daarmee een punt maakt, maakt je wel een beetje een kneus ja. IMHO. Dan.
Ja, daar win je de oorlog wel meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een punt wil maken met mijn_!
die smiley gebruik ik echt bijna altijden overal maja dat kon jij ook niet weten
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent, veel plezier ermee maar zo overtuig je nog geen halve borrelnoot
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent,
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Helderziend ook nog. Toe maar. Maar vooruit, pisvlekje, waar denk je dit uit op te kunnen maken met dat snappertje van je?
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwe.
de negende post is van thrilledquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.
In Nijmegen zijn toch echt al sinds mensenheugenis SP en PvdA aan de macht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, wake up call, zero tolerance is toch echts een rechts agendapuntje.
De negende *inclusief* de OP, ei.quote:
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussie_1
Ik reageer op een post van jou naar mij, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?
Ook dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Ooohh, nu heb je me goed te pakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.
Als je maar uit de weg ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ooohh, nu heb je me goed te pakken. Ik ga even in een hoekje huilen
.
ja en dus? wat heb ik daar mee te makenquote:
De kracht van de herhaling. Daar wordt de "grap" wellicht beter van. Het was immers niet zo'n heel sterke grap van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprottenquote:
Ik gunde hem nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprotten_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |