Hopelijk loop jij binnenkort ergens op een voetpad en rijdt en zorgt er een fietser voor dat jij een zware hersenschudding krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dat er ook nog mensen zijn die die actie van die laffe honden goed keurenHet gaat hier natuurlijk weer om het makkelijke cashen.
En dan van die mensen die zeggen: maar het is gevaarlijk hoor, als er iemand anders aankomt kunnen ze zo een smakkert maken. Nou en? Dan vallen ze toch lekker een keer. Iedereen is wel eens gevallen. Eigenlijk moet iedereen zich gewoon aan de regeltjes houden, daar heb je die laffe honden mee. Daar hebben ze een hekel aan als je je aan de regels houdt, dan kunne ze immers geen boetes uitschrijven?
Ik hoor je dan wel anders piepenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nou en? Dat is gewoon het lot. Ik zal niet de eerste zijn met een zware hersenschudding.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nou en? Dat is gewoon het lot. Ik zal niet de eerste zijn met een zware hersenschudding.
ja en bekeur ze dan gelijk maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef cheqy het volgende:
][/img]
[..]
Jij vind die tuin waar die rooie fietst overzichtelijk?
Op zo een stuk hoor je gewoon niet te fietsen, lijkt mij gewoon een kwestie van logisch nadenken.
[afbeelding]
Wat een kroegpraat weer. Moet je ook nog even kankeren op snelheidscontroles, buitenlanders en grensrechters?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en bekeur ze dan gelijk maar
maar als je ze nodig hebt om inbrekers te vangen dan duurt het uren en gebeurt en daarn avrij weinig
-ooh uw dosier nee dat ligt al een half jaar stil we waren te druk met op e stoep fietsers te bekeuren
nee echt helden weer die politie
wordt wakker man
Stoer geblaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Keramiekplaatser het volgende:
En dan van die mensen die zeggen: maar het is gevaarlijk hoor, als er iemand anders aankomt kunnen ze zo een smakkert maken. Nou en? Dan vallen ze toch lekker een keer. Iedereen is wel eens gevallen.
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Joh, misschien kregen ze net een belletje van een of andere opa die van z'n sokken gereden was en hebben ze een kwartiertje bonnen staan schrijven. Maar goed, gil maar lekker hoor.
Juist, en zo kun je alles wel laten verloederenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als je ze nodig hebt om inbrekers te vangen dan duurt het uren en gebeurt en daarn avrij weinig
-ooh uw dosier nee dat ligt al een half jaar stil we waren te druk met op e stoep fietsers te bekeuren
wordt wakker man
Hahaha niet op dit soort zwakzinnige reageren mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzing![]()
ONZ is verderop hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzing![]()
Wat is daar stoer aan dan?quote:
kroegpraat? kom jij wel eens buiten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kroegpraat weer. Moet je ook nog even kankeren op snelheidscontroles, buitenlanders en grensrechters?.
verloederen omdat je even op e stoep fietstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Juist, en zo kun je alles wel laten verloederen![]()
![]()
Die weg is GISTEREN opgebroken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn?
Patser. Held. Vent. Jij bent écht wat Nederland nodig heeft. Stoer blaten vanachter z'n PC, maar geen flikker klaarmaken. Jij bent het soort dat braaf de bekeuring in ontvangst zou nemen en er dan over gaan kankeren in KLB. En maar agenten uitschelden voor NSB-er. Weet je wat? Op zich hadden NSB-ers nog het lef om uit te komen voor hun achterlijke idealen. Jij bent gewoon een smerige verrader die meeblaat met de meute.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan?
Oh jij dacht dat ik dacht dat het stoer is om te vallen.![]()
Man rot een end op. Anders ga je ook lekker bij die laffe honden werken.
dat meen je niet johquote:
Ja je moet ergens beginnen he, maargoed met jou is geen discussie aan te gaan aufwiedersehen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
verloederen omdat je even op e stoep fietst_!
Daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom dat er ongeveer 1001 redenen kunnen zijn waarom die gasten daar staan maar dat alle schapen hier braaf NSB meeroepen met GS. Walgelijke vertoning. En nee, ik ben geen agent.quote:
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
Reageerde op PeZu
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.
discussie over het nederlandse boetebeleid en de lamlendige criminaliteits bestrijdingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Ja je moet ergens beginnen he, maargoed met jou is geen discussie aan te gaan aufwiedersehen!
Ik doel op PeZu, had jouw reactie maar alvast weggehaald omdat die dus verspilde tijd en moeite isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?
je bent er zelf nu toch ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?
Doe niet zo stom man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wordt wakker man
over verspilde tijd en moeite gesproken, moet je eens nd foto's in de OP kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.
Die smiley hebben we nu wel gezien, kneus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
over verspilde tijd en moeite gesproken, moet je eens nd foto's in de OP kijken_!
Rot zelf ff op pisvlek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan?
Oh jij dacht dat ik dacht dat het stoer is om te vallen.![]()
Man rot een end op. Anders ga je ook lekker bij die laffe honden werken.
Moet je hem horen. Wie heeft hier nou stoere praatjes?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Patser. Held. Vent. Jij bent écht wat Nederland nodig heeft. Stoer blaten vanachter z'n PC, maar geen flikker klaarmaken. Jij bent het soort dat braaf de bekeuring in ontvangst zou nemen en er dan over gaan kankeren in KLB. En maar agenten uitschelden voor NSB-er. Weet je wat? Op zich hadden NSB-ers nog het lef om uit te komen voor hun achterlijke idealen. Jij bent gewoon een smerige verrader die meeblaat met de meute.
Ja, dat zeggen de meesten als ze weten dat ze onzin uitkramen. Maar fijn dat je e.e.a. wel weer bevestigt.quote:
quote:"Zo, nu nog drie uur staan en dan is de boetequota voor het hele jaar binnen. Ik had natuurlijk aan het begin van de straat kunnen staan om mensen te wijzen op de potentiële gevaren van op de stoep fietsen en daarmee respect en aanzien verdienen. Maar dit is zoveel hufteriger!"
wat voor dramatische ongelukken zullen er gebeuren als er stapvoets over een voetpad wordt gefietst?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Doe niet zo stom man.![]()
Qua verkeer is de politie ook niet mijn beste vriend maar in dit geval hebben ze gewoon gelijk.
Jij denkt dat alleen een waarschuwing geven helpt? Dan wordt het tijd dat je zelf eens wakker wordt.![]()
Ik neem mezelf maar als voorbeeld een paar jaar terug. Ik werd een paar keer in korte tijd met mijn auto aan de kant gezet voor een controle. Steeds geen gordel om en steeds kreeg ik er alleen maar een waarschuwing voor. Totdat ze strenger werden op geen gordel dragen en er boetes voor gingen uitschrijven. Ik heb er 3 gehad en ik rij nu 4 jaar lang braaf met mijn gordels om.
Als je mensen in hun portemonnee leren ze het snelst.
Het andere weet je het antwoord niet op?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen de meesten als ze weten dat ze onzin uitkramen. Maar fijn dat je e.e.a. wel weer bevestigt.
Ja, allemaal heel komisch natuurlijk, als je niet a la minute meeblaat met de meute ben je een moraalridder. Hahahaha, kijk nou, hij vind deze agenten geen NSB-ers! Hahahaha wat een sukkel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.lintjes.nl/
Voor in ieder geval Jarno![]()
.
dus je bent niet blindquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die smiley hebben we nu wel gezien, kneus.
Jij bent gewoon een cliche mannetje dat niet weet hoe snel -ie zich in een topic moet melden als het gaat over politie agenten en wellicht dubieuze acties. Lekker meeschelden, beetje de boel opnaaien en proberen het haantje met de grootste te zijn. Echt. Zo tof gewoon!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Het andere weet je het antwoord niet op?
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
PeZu heeft inmiddels uit de foto's al kunnen opmaken dat er stapvoets gefietst werd whahahahahahahahahahahahhahahahahaha
Waar staat het dat er stapvoets wordt gefietst?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor dramatische ongelukken zullen er gebeuren als er stapvoets over een voetpad wordt gefietst?
dit is gewoon easy money vd next korps bbq!
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een cliche mannetje dat niet weet hoe snel -ie zich in een topic moet melden als het gaat over politie agenten en wellicht dubieuze acties. Lekker meeschelden, beetje de boel opnaaien en proberen het haantje met de grootste te zijn. Echt. Zo tof gewoon!
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg opengebroken is, dan rijden ze echt allemaal stapvoetsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar staat het dat er stapvoets wordt gefietst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |