dat heb ik dus ookquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Jammer, Muck.
Ik ben ook minder enthousiast aan het worden. Ben eigenlijk al gestopt met taggen en traden en doe nu alleen nog de officiële kaartjes, maar wie weet stop ik daar binnenkort ook wel mee.
Of zal ie meer accounts hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:47 schreef Allan24 het volgende:
Een kaartje uit Duitsland gekregen, in het Duits!
Hij schrijft dat ik de eerste ben die hij in het Duits kan schrijven, en dat dat toch wel fijn is omdat Engels best lastig is. Leuk, denk ik dan, hoeveelste zou ik dan zijn aan wie hij een kaart stuurt?
http://www.postcrossing.com/user/wilfriedeilers
De tweede dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hello,
According to the Postcrossing website, you haven't logged in since March 13th. My card has been sent 41 days ago and it has probably already arrived as the distance between Holland and the UK isn't that big. Can you register NL-42382 please?
If you don't like Postcrossing anymore, please delete your account. You make people pay for postcards but you haven't signed in for the past 2,5 months.
Cheers,
Jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop