Die hou ik zelf.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef senesta het volgende:
Wat een moppie's zeg, en wat gaan ze hard!
Ik vind die lichte met dat rode vlekje op het kopje ook echt heel erg schattig.
Nee hoor, dat snap ik, maar ze is een apart gevalletje.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef senesta het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat de anderen minder zijn hoor![]()
Waggelende kittens![]()
Heb jij het over je familie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Sant het volgende:
wat n gedrochten
Ze doen het nog steeds perfect, ze willen alleen nog steeds niet zelf eten, maar dat schijnt niet erg te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het hier met de kittens?
Ja, dat is jouw kind.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef SHE het volgende:
Die foto dus waar ze op de achterpoten staat. Is dat de mijne?
En ik wilde nog heel moederlijk iets meenemen zodat je dat in het nest kon leggen voor de nestgeur. ( voor als ze met mij mee mag naar huis )quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw kind.
Ze is nog steeds de kleinste, maar verder doet ze niet voor de rest onder.
Ze is nergens bang voor, en ze zijn ook aan de hondjes gewend.
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:39 schreef Greys het volgende:
Vergeet je je fototoestel (liefst nog videocamera) niet, SHE?
Ik heb geen chinees om de hoek, en ik bescherm ze met mijn leven (en een wapen)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef sanni het volgende:
[..]
Leuk hoor, pas maar op dat de chinees om de hoek ze niet ziet [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef RooieRakker het volgende:
Wat een snoeppies, dan smelt je hart toch. Ik zou echt niet kunnen kiezen hoor.
Hoi Kissy,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef kissy het volgende:
Ik zou ook niet kunnen kiezen, dat heeft het lot bepaald.
Bam Bam is als eerste geboren, en ik had mijn ex beloofd dat het eerste rode katertje voor hem was, Poppy was de 2e, dus besloot dat ik die zou houden, SHE ging helemaal over de rooie toen ze foto's van Miyuki zag, en mijn dochter maakte het nog niet zoveel uit, als ze maar een kitten kreeg, dus Joey is voor haar.
Heel zielig, toen haar relatie stopte vond haar ex dat de huisdieren bij hem moesten blijven, en ze mist ze natuurlijk.
Het belangrijkste is dat ze allemaal een goed thuis krijgen, en ik wil ze terug als ze om wat voor reden weg moeten bij hun nieuwe baasjes.
Mijn dochter woont nu nog bij haar pa, maar hoopt over een paar weekjes zelf woonruimte te hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:31 schreef vronie het volgende:
[..]
Hoi Kissy,
Fijn dat je dochter weer een kitten heeft om voor te zorgen.
Mijn dochter ligt ook in scheiding,en wil haar hond en kat ook meenemen als zij haar eigen huisje heeft.
Ik hoop dat haar ex dan niet moelijk zal doe.
Groetjes Vronie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |