Rosa, zo heet onze rode poes dus ook. Had die naam al toen wij haat kregen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, die namen die weten wat hoor, heb het hier ook gehad, en nog ben ik het er niet helemaal mee eens.
Een rood poesje zou ik gewoon Rosa noemen, denken de buren dat je een huishoudster hebt, hihi
Toen mijn Sushi een nest kreeg, ( 5 etters ) heeft ze tot 2 maanden de kittens echt elke dag verhuisd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:59 schreef kissy het volgende:
Ja, ik ben ook blij dat de kleine prinses een heel goed tehuis krijgt, inmiddels heet ze Miyuki in ieder geval vandaag.
Sissy heet nu opeens May-Lin, maar ik vind poppy ook heel erg leuk.
Joey is nu al grappig, hij walst overal overheen, en hij drinkt bijna constant wat hem ook wel aan te zien is.
Ik ben heel vaak boven, en ga dan gewoon heel stil bij de doos zitten.
Ze hadden mij ook gezegd dat Bibi om de 3 dagen met haar kittens zou verhuizen, maar ze ligt nog steeds lekker in de doos.
Ik heb ook een fleecemandje voor haar, morgen maar even kijken wat ze beter vind.
Als het een echte Bam Bam is dan kan je vader zijn lol op, hihi
Waar is Sushi gebeleven eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef SHE het volgende:
Nou, die 5 monstertjes vonden het na een week of 4 wel heel grappig om s'nachts keihard door het huis te rennen, incl actie geluiden.
Is 1 week leuk, de 2e niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |