De "kijkdoos" staat boven, Bibi is erg op rust gesteld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwww, wat een lieve foto
Wat een schatjes zo allemaal. Kom je nog aan slapen toe? Ik zou de hele tijd heel stilletjes naar ze willen kijk
Opbokken jij, de enige kneus hier ben jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef Ticootje het volgende:
Miyuki is een beetje het kneusje van het stel...
Ik kon ook al lopen met 11 maanden, dus dat heeft ze van mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef kissy het volgende:
[..]
De "kijkdoos" staat boven, Bibi is erg op rust gesteld.
Ik heb hier nog een kater en 2 kleine hondjes lopen, dus ik hou ze nog een weekje boven.
Volgende week ga ik wat grote dozen aan elkaar plakken, zodat er ook een kleine kattenbak in kan, en ze wat meer ruimte hebben als ze gaan lopen.
(alhoewel Miyuki de kleinste van het stel al door de doos loopt te waggelen)
Ze is niet echt fotogeniek he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef kissy het volgende:
[afbeelding]
Daar is ze dan; de kleine Prinses!
Nee, niet echt, hahahaquote:
bekend fenomeen.quote:
Het liefst hou ik ze allemaal, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is práchtig![]()
Gruwel, wat een heerlijke beessies
Dank je wel, heel lief van je, maar ik zie hem nog steeds dubbel staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef senesta het volgende:
Ik heb even je dubbele post verwijderd Kissy.
En wat een prachtige katjes, het is maar goed dat ze allemaal al weg zijn.
Mijn god !!! Ze is toch niet gehandicapt!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef kissy het volgende:
[afbeelding]
Rechts is Miyuki, ze lijkt groter dan haar broertje, maar dat komt omdat ze het dichtst bij de camera zat.
Ja, leuk, dan lopen ze lekker los, ze worden met de dag leuker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn god !!! Ze is toch niet gehandicapt!!!![]()
Ze is prachtigEn ze draagt haar naam met trots zeg, ik zie zelfs een aziatische air
Nog 2 weekjes; dan ga ik haar doodknuffelen, kusjes geven![]()
ok, easy Lenny...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef SHE het volgende:
Manlief heeft vandaag een supersonische camera gekocht.
Dus reken maar dat dit topic een reeks gaat worden![]()
Broer en soon to come sister, hebben nu matching mandjes
Dekentje is er al
Speelgoed ( van <6mnd tot > 1 jr )
Krachtvoer
Supplementen
Nailkit
Strikjes, bandjes en andere prullen.
Nog te kopen:
Cutey pie vervoers tas die Mama leuk staat en zacht genoeg is voor Miyuki
voerbakjes ( kan niet kiezen tussen diamantjes of timer )
Mandje voor als ze uit deze is gegroeid
My first mouse
*sigh*
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef SHE het volgende:
<knip> very overdone American petlovers behaviour......
*sigh*
Te laat babe...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef SHE het volgende:
Oh maar normaal gesproken ben ik een behoorlijke ijskoningin hoor. Tot er dieren in het spel zijn, dan krijg ik een rare gelukzalige, ietwat mongoloide gloed over mijn snuit en klinkt mijn stem ineens 4 octaven hoger.
Ik dacht dat ik erg was, maar jij spant de kroon hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef SHE het volgende:
Oh maar normaal gesproken ben ik een behoorlijke ijskoningin hoor. Tot er dieren in het spel zijn, dan krijg ik een rare gelukzalige, ietwat mongoloide gloed over mijn snuit en klinkt mijn stem ineens 4 octaven hoger.
Dat was inderdaad het minste wat je kon doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:48 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was, maar jij spant de kroon hoor!
Ik ben ook zo blij dat er eentje voor mezelf bij zit,moet er niet aan denken dat ze allemaal weg zouden moeten.
Toen ik voor het eerst een nestje pups kreeg vond iedereen dat ik overdreven deed, om ze te jennen heb ik toen ook nog geboortekaartjes gestuurd.
Is goed, want Miyuki is de enige die buiten de familie gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef SHE het volgende:
Ik zal je leed verzachten door je dood te spammen met Miyuki Action Pictures.
Als ik er zo bij zou liggen zou ik ook niet meer verhuizenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef kissy het volgende:
Ik heb gisteravond de kittens toch maar naar beneden gehaald.
Een iets grotere doos, en een stukje waar Bibi haar kittens kan "verstoppen".
Bibi vindt het volgens mij een goed verblijf, want ze heeft nog geen poging gedaan om ze te verhuizen.
Volgens mij heb ik gewoon een super makkelijke kat, want wat ik voor haar uitzoek vindt ze gewoon goed.
[afbeelding]
Ik zie zelf heel vaak een doos met oude handdoeken, maar dat vind ik niet zo gezellig in de huiskamer staan, en handdoeken blijven hun nageltjes in vastzitten, dat vind ik zielig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Als ik er zo bij zou liggen zou ik ook niet meer verhuizen![]()
Dat ben je niet hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik zie zelf heel vaak een doos met oude handdoeken, maar dat vind ik niet zo gezellig in de huiskamer staan, en handdoeken blijven hun nageltjes in vastzitten, dat vind ik zielig.
Misschien ben ik wel gewoon een zeikerd...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik zie zelf heel vaak een doos met oude handdoeken, maar dat vind ik niet zo gezellig in de huiskamer staan, en handdoeken blijven hun nageltjes in vastzitten, dat vind ik zielig.
Misschien ben ik wel gewoon een zeikerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |