Nou, dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Het zal er wel op uitdraaien dat je daar dan zelf op mag gaan zitten en dat de katten jouw sofa in beslag nemen![]()
Poezen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus ook.
Toen ik echter voor Prins Poekie, een echt mannelijk kingsize kattenbed kocht, liet hij zowel ons bed als de bank helemaal links liggen!
Hij gaat s'avonds rond 11 en 12 zelfs echt naar bed!
Hij gaat zich eerst wassen ; dan plassen en dan kruipt ie in zijn mand en gaat keihard snurken![]()
Ja, ze zijn schattig, ik zit er het liefst de hele tijd bij, maar dat zou niet goed zijn, mams moet ook rustig kunnen slapen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef komkommertje het volgende:
Wat een ontzettend leuk nestje heb je daar!
Heb wel het topic van Nina gevolgd, en daardoor is mij deze helemaal ontschoten!
Gelukkig gaat het erg goed en groeien ze ook super!
Heb je voor allemaal al een baasje? Want anders ken ik wel iemand die nog een graag een kitten erbij wilt...
Foto's?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus ook.
Toen ik echter voor Prins Poekie, een echt mannelijk kingsize kattenbed kocht, liet hij zowel ons bed als de bank helemaal links liggen!
Hij gaat s'avonds rond 11 en 12 zelfs echt naar bed!
Hij gaat zich eerst wassen ; dan plassen en dan kruipt ie in zijn mand en gaat keihard snurken![]()
Whoo...lekkertjequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef SHE het volgende:
Van prins Poekie? Die kun je zien op fotoboek.fok.nl/-dalai-
Of bedoel je van het was-plas-slaap ritueel? Die moet ik vanavond dan maken
Fijn dat je al zo snel blikopeners hebt gevonden voor ze! En je hebt groot gelijk dat je de beste eruit hebt gezocht! Ik zou ook ontzettend kieskeurig en selectief zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, ze zijn schattig, ik zit er het liefst de hele tijd bij, maar dat zou niet goed zijn, mams moet ook rustig kunnen slapen.
Alle kittens hebben inmiddels al een lief baasje, heb de beste eruit gezocht.
Ja, ze heeft een rood vlekje op haar hoofd, op haar rug is ze heel mooi grijs met rode vlekjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef senesta het volgende:
Heeft ze nou een rood vlekje op haar hoofd?
Wat een lieverd!
Ja, en ik als Ragdoll-gek was echt van plan om ze allemaal weg te doen, maar toen ze geboren waren zei ik al meteen dat ik er eentje bij wilde houden, ze zijn zo schattig!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef djenneke het volgende:
oooh, wat lief (djennekes poezenmoederhart gaat ook weer sneller slaan)...
Zelfs mijn beste vriendin kreeg er niet eentje omdat haar kater van 9 jaar gewoon door het kattenluik de straat op mag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:27 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Fijn dat je al zo snel blikopeners hebt gevonden voor ze! En je hebt groot gelijk dat je de beste eruit hebt gezocht! Ik zou ook ontzettend kieskeurig en selectief zijn!
Ik ben weer erg benieuwd naar de volgende foto's!
OOOOOOOOHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef kissy het volgende:
[afbeelding]
En hier is onze kleine prinses!!!! De kleine rode links.
Ja, die namen die weten wat hoor, heb het hier ook gehad, en nog ben ik het er niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef SHE het volgende:
[..]
OOOOOOOOHHHHHHHHH!!!!!!!!
Ze is de mooiste!!!
Er wordt nu druk overlegd inzake de prinsessenaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |