quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef kissy het volgende:
[afbeelding]
Hier is je katten prinsesje nog een keer.
Dat is een poot van mama, en dan is ze stil.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat donkere eroverheen een broertje of zusje, of is het de poot van mamma?
mooi! Mijn teerbeminde vind mij ook een piepertquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef kissy het volgende:
Miyuki is wel een piepertje hoor!
Ik probeerde een foto van haar in mijn hand te nemen, maar ze schreeuwt de hele boel bij elkaar, ze heeft wel pit,ze was echt aan het worstelen om los te komen.
Heb ik haar snel aangelegd, maar dat wilde ze niet, ze werd pas rustig toen ze weer onder de voorpoot van Bibi lag.
Ik kan bijna niet wachten totdat ze hun oogjes open hebben.
Owwwwwwww, wat soe-oettttquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef kissy het volgende:
Dat is een poot van mama, en dan is ze stil.
whahahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder twijfel; ze heeft ook jouw oren
Heerlijk nieuws. Zeker fijn om te weten als je een flink end verderop zit te wachtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef kissy het volgende:
Tot nu toe is het me allemaal heel erg meegevallen.
Heb wel al een paar keer een nestje pups gehad, maar daar had ik veel meer werk aan, pups gingen meteen piepen als mams even weg was.
Bibi komt ongeveer 3x per dag naar beneden om even haar pootjes te strekken, maakt dan een wandelingetje door de tuin, gaat even wat eten, en dan meteen weer terug naar haar kids, die dan nog lekker liggen te slapen.
Ze liggen nog steeds boven in een grote doos, en ze zijn nog niet één keer verhuisd.
Ik verschoon iedere dag hun bedje, maar eigenlijk alleen maar omdat Bibi door de tuin wandelt, vind geen plasjes of wat dan ook.
Bij de pups moest ik echt wel 3x per dag het bedje verschonen, leek wel of die de hele dag aan het plassen waren.
Ben helemaal happy, Bibi ook, en de kittens liggen alleen maar tevreden te zijn.
Nah, valt wel mee hoor, denk dat het komt doordat de foto heel dichtbij is genomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
wat hebben broer en zus trouwens grote voeten!
Niks mis mee. Dan hebben ze lekker veel poezevoetkussentjesleerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
wat hebben broer en zus trouwens grote voeten!
Dat zijn de leuksten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef kissy het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor, denk dat het komt doordat de foto heel dichtbij is genomen.
Het is nu wel van afstand heel duidelijk te zien wie de prinses is, ze is lichter dan haar rooie broertje, en ze is ook nog de kleinste van het nest.
Maar ze drinkt goed hoor, en laat zich niet wegduwen, ze heeft dus toch karaktertrekjes van mij.![]()
Dit is ook te gek voor woorden,daar erger ik mij kapot aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Tegenwoordig verkopen ze al gewone kittens voor 150 euri op marktplaats
lachuh![]()
Ik denk dat je dat verhaal met een korreltje zout kan nemen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:58 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit is ook te gek voor woorden,daar erger ik mij kapot aan.
Gratis hoeft zeker ook niet ,op internet gaat het bericht dat gratis kittens als slangenvoer wordt gebruikt
Owwwwwww, wat een lieve fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:48 schreef kissy het volgende:
[afbeelding]
May-Lin is toch maar Poppy geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |