-Amerikaans release schemaquote:Aug. 20 Metroid Prime 3 Corruption Nintendo
September Battalion Wars 2 Nintendo
Rare spellen hadden we vroeger ook regelmatig als eerstequote:
Als er niets voor staat is het goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
als je m voor t eerst aanzet vraagt ie of je die balk onder of op je tv hebt staan, kan dus welquote:Op maandag 21 mei 2007 18:19 schreef sonnie het volgende:
Ik heb een klein vraagje over de Wii.
Mijn Samsung lcd heeft een soort van ronde bovenkant waardoor zo'n sensorbalk niet kan blijven staan. Kan hij dus ook gewoon op de voet staan en het signaal goed zien?
Als we dat zouden weten zou het denk ik ook bij jouw al bekend zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 21:26 schreef -Yuna- het volgende:
Hoe zit het met super paper mario? komt die nog en zo ja wanneer?
nja zal je troosten. de game valt behoorlijk tegen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:40 schreef -Yuna- het volgende:
Hmmm dat valt tegenIk wacht echt al zo lang en nu volg ik het een tijdje al niet meer maar in amerika is het spel al uit geloof ik, dus ik dacht dan wordt het hier ook wel tijd voor een releasedate. Jammer hoor, ik kijk eigenlijk niet meer om naar mijn wii wegens gebrek aan leuke games/rpg's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
staat helemaal niks boeiends opquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
IGN heeft Mario Football gereviewed:
klikgeen video review?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |