SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
die Suid-Afrikaanse Tapir en die kroegman
Die tapir loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Tapir: Enige brood?
Tapir: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Tapir: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou kop aan die kroegtoonbank vasspyker
Tapir: Het jy spykers?
Tapir: En brood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast al 26 keer langsgeweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef L.Denninger het volgende:
Er komt een tapir bij de bakker, vraagt ie "heeft u ook worteltjestaart ?".
Waarop de bakker moet bekennen dat hij geen worteltjestaart heeft.
De volgende dag komt de tapir weer langs en vraagt weer "heeft u ook worteltjestaart ?"
Zegt de bakker weer : "Nee, ik heb geen worteltjestaart!"
Dit gaat zo nog enkele dagen door, tot de bakker medelijden begint te krijgen met de tapir en denkt "ach, laat ik eens een worteltjestaart voor 'm maken !".
En ja hoor, de volgende dag komt de tapir weer langs en vraagt "heeft u ook worteltjestaart ?".
Waarop de bakker vrolijk uitroept "JA ! Ik heb worteltjestaart !"
Afijn, de tapir koopt de worteltjestaart voor 50 cent,
legt 'm op de grond en begint er zo keihard op te stampen!!!!
hehehe. Bakker helemaal flippen natuurlijk (mijn worteltjestaart wat doe je?)
Tapir zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekruid tapirvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoefijzer door je navel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikdansende tapir die niet kan zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heette de tapir van Saddam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heette de tapir van Khomeini?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
Het danst op 4 benen en is altijd duizeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekruid tapirvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoefijzer door je navel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een buikdansende tapir die niet kan zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heette de tapir van Saddam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heette de tapir van Khomeini?Er zitten wat déjà vú's in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.![]()
Een tampirquote:
Ja, ik zie zequote:
Zoveel combi's met tapir zijn er blijkbaar niet
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Kom, kom, geef je nu al op?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze
Zoveel combi's met tapir zijn er blijkbaar niet
Een tapir naast je bankstel die de drankjes voor je vasthoudt...
bijzettapirbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef Knipoogje het volgende:
Een tapir naast je bankstel die de drankjes voor je vasthoudt...
bijzettapir
Een pilletje voor drukke zoogdieren: Ritapin
Of was deze slechte grap al gemaakt? (Te lui om alles te lezen)Kom thans mee Ridder dode Frans, er wacht ons een avontuur.![]()
De BVD heeft nu ook een tapir in dienst genomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
� Er is al 31 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
We zullen zien...
vraagt de ene tapir aan de andere; kom jij nog wel eens op school?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
komt een tapir bij de bakker
zegt de bakker: ruim je het wel zelf op
slecht ik weet
Komt een tapir bij de kinderboerderji, vraagt het kindje, moet ik dat ook zelf opruimen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: